تسخیر لانه جاسوسی به معنای تسخیر آمریکاست/ حضور مردمی در 13 نوامبر به دشمنان پاسخ می دهد


ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908402

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز ایران یک ابرقدرت در منطقه است گفت: مردم با حضور در این راهپیمایی پاسخگوی تهدیدات دشمنان و معاندان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، آیت الله مصطفی علما نماینده فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه امروز 21 آبان 1401 ضمن توصیه همگان به تقوای الهی گفت: یکی از فروع و فروع تقوا است. حضور مردم در صحنه و شرکت در راهپیمایی است.

تقوا مختص دنیا و آخرت است

وی افزود: حمایت از انقلاب و حمایت از امنیت، پشت سرگذاشتن امام (ره) و مقام معظم رهبری و عمل به فرامین ایشان نشان از تقوا و تقوا برای نجات دنیا و آخرت دارد.

آیت الله علما در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز ایران یک ابرقدرت در منطقه است، اظهار داشت: این اقتدار به برکت ولایت و حضور مردم است و حزب خدا همیشه مسلط است. با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید این استقامت را افزایش دهیم.

تسخیر لانه جاسوسی یعنی تسخیر آمریکا

وی گفت: 22 آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران از تبعید امام خمینی (ره) در ترکیه تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران است.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی یعنی تسخیر آمریکا؛ وی خاطرنشان کرد: 41 سال پیش در اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی، دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان اقدامی جسورانه انجام دادند که به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب بزرگتری بود. نسبت به انقلاب اول زیرا در زمان انقلاب مردم شاه را از کشور بیرون کردند اما حماسه 13 آبان دانشجویان انقلاب بزرگتری بود که توانستند دست جاسوسان آمریکا را از داخل کشور کوتاه کنند.

وی گفت: رهبر بیدار امت حضرت امام خمینی (ره) در واکنش به تصویب قانون کاپیتولاسیون ذلت بار و استعماری با سخنان تند و روشنگرانه خود نسبت به امضای سند بردگی ملت ایران هشدار داد. این افشاگری تاریخی باعث شد تا دولت امام خمینی (ره) را دستگیر و به ترکیه و سپس عراق تبعید کند.

آیت الله علما با تاکید بر تلاش برای تبیین گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید این وقایع تاریخی را زنده نگه داشت و تبیین کرد و مشکلات قبل و بعد از انقلاب و علت قیام امام (ره) را بیان کرد. .

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی و نظام ما قدرتمند و مقتدر هستند و دشمنان این نظام اسلامی آن را نمی‌خواهند و دست به آشوب و آشوب و تحریم و آدم‌کشی زده‌اند.

تداوم دشمنی با نظام اسلامی

واعظ کرمانشاهی با اشاره به خصومت های مستمر با نظام اسلامی تاکید کرد: برای مقابله با دشمن به دو رکن مهم «بصیرت» و «صبر و استقامت» نیاز است.

به پاس حضور حماسی مردم دوراندیش استان کرمانشاه

وی در پایان تاکید کرد: مردم با حضور در این راهپیمایی پاسخگوی تهدیدات دشمنان و فتنه گران هستند. وی از حضور پرشور و حماسی مردم استان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان ممتاز در راهپیمایی 22 آبان قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید