تسخیر لانه جاسوسی آمریکا؛ این ضامن بقای انقلاب اسلامی شد


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908270

احمدعلی مقدم گفت: تسخیر لانه جاسوسی زمینه ساز تثبیت و تداوم انقلاب و نابودی سلطه آمریکا بر کشورمان شد و این حرکت جهادی و خودجوش آنقدر مهم بود که امام خمینی (ره) آن را نامیدند. انقلاب دوم و انقلابی بزرگتر از پس از آن که سرنگونی استبداد پهلوی نامیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص 22 آبان گفت: این روز بزرگ سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز است و هویت هر سه واقعه 22 آبان مبارزه است. علیه استکبار و استعمار و ملت ایران از ظلم ها و جنایات فراوان رنج برده است، آمریکای استکبار و همدستانش سال ها خسته بودند و با چنین قیام هایی دست ظالم و استعمارگر آمریکا را برای همیشه کوتاه کردند.

وی 22 آبان را حاصل قیام دانش آموزان متعهد و هوشیار علیه رژیم ستم شاهی عنوان کرد و افزود: قشر فرهیخته و فرهیخته ایران اسلامی در راه رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. بنابراین مبارزه با استکبار جهانی محدود به یک روز و سال نیست بلکه ملت همیشه هوشیار ایران اسلامی همواره در حال مبارزه با استکبار است و در اغتشاشات و اغتشاشات اخیر دانشجویان ما باید از دانشجویان سال 58 الگو بگیرند. باز هم دشمنان رسانه ای و منافقین باید آمریکای فاسد را رسوا کنند و با بصیرت خود دیگران را از این نقشه دشمن آگاه کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه دانشجویان; آنها بازوی قوی و نیروی ارزشمند کشور برای دفع خطرات و جاسوسی دشمن هستند، گفت: تسخیر لانه جاسوسی زمینه ساز تثبیت و تداوم انقلاب و نابودی سلطه و سیطره آمریکا بر آن شد. کشور ما و این حرکت جهادی و خودجوش آنقدر مهم بود که امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم و انقلاب بزرگتر پس از سرنگونی رژیم پهلوی نامیدند.

مقدم تصریح کرد: مریدان هوشیار و دشمن شناس ما با تسخیر لانه جاسوسی و گروگان گرفتن دیپلمات ها ابهت کاذب و قدرت دروغین شیطان بزرگ را از بین بردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آن روز گفت: سفارت آمریکا در ایران مرکز انجام امور دیپلماتیک نبود، بلکه سفارت آمریکا در واقع پایگاه جاسوسی، توطئه علیه انقلاب و رهبری و حمایت از ضد انقلاب و براندازان بود. گروه‌هایی که باعث ناامنی و بی‌ثباتی در کشور می‌شدند، بنابراین یوم الله ۲۲ آبان حق قانونی ایران برای دفاع از خود برای جلوگیری از غارت و حکومت خارجی بود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: آمریکای جنایتکار از ابتدا دشمن کشور ما بود اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی این دشمنی بیشتر نمایان شد و دانشجویان با تسخیر و دستگیری سفارت آمریکا پیرو خط امام خمینی (ره) شدند. مسئولان در مقابل توطئه ها و کودتاهای بعدی این شیطان بزرگ را علیه ایران بردند، زیرا آمریکا با پناه دادن به شاه می توانست برای بازگشت این خدمتکار مزدور و خودفروخته دست به هر اقدامی بزند، لذا این اتفاق عظیم تضمینی شد برای بقای انقلاب اسلامی

وی تصریح کرد: سفارت آمریکا محل سازماندهی مخالفان و دشمنان انقلاب در برابر توطئه علیه نظام و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود. روزی سرنوشت ساز و نماد مقاومت و پایداری ملت در برابر استکبار جهانی است که دانش آموزان ما با اتحاد و همبستگی خود آبروی اربابان حکومت نوکر پهلوی را بردند و به استعمار و چپاول در کشور پایان دادند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان بر ضرورت تبیین جنایات و خیانت های آمریکا برای نسل جوان تاکید کرد و خاطرنشان کرد: جوانان باسواد و بصیر ما. همواره در طول تاریخ مایه مباهات و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی بوده است. قیام کنونی که نقشه آمریکای شیطان صفت و رسانه ها و مزدوران آن است، باز هم از این جوانان زیرک با هوش سیاسی و کم نظیرشان انتظار داریم. وحدت، خط حرکت آنها را از دشمن جدا می کند تا دشمنان شاد نشوند و ملت شهیدپرور ما مثل همیشه سربلند باشند. و برنده می شود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید