تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دومین انقلاب ملت ایران بود/مردم پشتیبان اصلی انقلاب اسلامی در سخت ترین شرایط هستند

ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781491

علمای برجسته اهل سنت کردستان با اشاره به 13 آبان و حرکت انقلابی ملت ایران گفتند: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را باید انقلاب دوم ملت ایران دانست، بنابراین 13 آبان تاثیر بسیار مهمی در سرنوشت دارد. و آینده این انقلاب.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، امروز سیزدهم آبان روزی است که نام بسیج دانشجویی و شهادت حسین فهمیده را یدک می کشد. انقلاب پابرجاست و راه شهدا ادامه خواهد داشت.

4586bea4 90cf 4c22 a817 f582676e41ca خبر خاکستری

مردم پشتیبان اصلی انقلاب اسلامی در سخت ترین شرایط هستند

عالم معروف اهل سنت شهرستان کوروه در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی با اشاره به یوم الله سیزدهم آبان گفت: مردم ایران اسلامی نشان دادند که تحریم ها و تهدیدهای دشمن هیچ تاثیری بر آنها نداشته و از انقلاب اسلامی حمایت می کنند. حتی در سخت ترین شرایط…”

ماموستا ملا هاشم نوری افزود: پس از گذشت بیش از 40 سال از عمر به برکت انقلاب اسلامی می بینیم که دشمن هر روز بر دشمنی خود افزوده و از ظرافت شیطانی خود عقب نشینی نکرده است، در حالی که ملت ایران اسلامی است. محکم و قوی در برابر دشمنان.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار سال هاست که با کشتار علمای ایران اسلامی و اعمال تحریم های مختلف و حتی هشت سال جنگ نابرابر سعی در مقابله با انقلاب اسلامی دارد، اما این خواست خدا و خواست خداست. همچنین قوت ایمان مردم مانع از نتیجه گیری آنها شده است.

وی خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دشمنان این مرز و بوم باید به خوبی بدانند که ملت شریف ایران اسلامی از آرمان های خود عدول نمی کند و در رسیدن به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی قوی تر از همیشه خواهد بود. نظام مقدس جمهوری اسلامی فردا “و با شکوه تر از قبل در راهپیمایی بزرگ 13 آبان شرکت می کنند تا دیوانه وار به دهان ابلهانی چون ترامپ بزنند.

23800c09 e668 4676 9b83 4517cfc6b4ae خبر خاکستری

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را باید انقلاب دوم ملت ایران دانست

ماموستا محمد امین رستی از علمای برجسته اهل سنت سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی گفت: از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه های دشمنان علیه این نظام و ملت آغاز شده و ادامه نخواهد داشت.

امام جماعت موقت سنندج روز جمعه گفت: دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از کودتا گرفته تا ترور و تحریم و… توطئه کرده اما در همه این نقشه های شوم به بن بست رسیده است.

این عالم اهل سنت کردستان با اشاره به اینکه تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند به این کشور آسیبی نمی رسد، تاکید کرد: ملت ایران در این 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همیشه ترک نکرد. در همه مناطق شهروندان حضور پرشور و تاریخی داشتند.

ماموستا روسیه در ادامه به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط شاگردان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سفارت آمریکا همچنان در تهران بود، اما این سفارت در ابتدا مخفیگاه مخالفان بود و چینی ها توطئه کردند. در این نظام که درایت انقلابیون موفق شدند این سفارت را که آشکارا به لانه جاسوسی و آخرین پناهگاه دشمنان در وطن تبدیل شده بود، تسخیر کنند.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به 13 آبان و حرکت انقلابی ملت ایران گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را باید انقلاب دوم ملت ایران دانست، بنابراین 13 آبان تاثیر بسیار مهمی در سرنوشت داشت. و آینده این انقلاب.

25702508 dd0a 4401 a667 2d49f81a5059 خبر خاکستری

13 آبان حرکت بزرگی در برابر توطئه های استکبار جهانی است

ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه بانه در گفتگو با خبرنگار کُردتودی گفت: استکبار جهانی هدفی جز تسلط بر منابع طبیعی و انسانی کشورهای اسلامی ندارد و در این راستا جامعه هدف دانش آموزان و نسل جوان خود را انتخاب می کند. “

وی افزود: 13 آبان پیام های زیادی برای داخل و خارج از کشور دارد و در داخل به ما ایرانی ها ثابت می کند که اگر با هم باشیم می توانیم مقابل هر نیرویی ایستادگی کنیم و آن را به جهانیان خارج از کشور نشان دهیم. این نشان می دهد که آمریکا و جبهه های استکبار نیرویی نیستند که بتوانند در برابر جفای حقوق و آزادی ها مقاومت کنند.

امام جمعه بانه خواستار حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان شد و گفت: این روز نماد روحیه استکبارستیزی همه اقوام و مذاهب ایران است و باید همواره مورد احترام قرار گیرد.

ماموستا هدایی افزود: روزها و موارد متعددی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که هر کدام با باورهای عمیق مذهبی و فرهنگی مردم ایران همراه است.

امام جمعه بانه خاطرنشان کرد: 13 آبان 43 امام خمینی (ره) به ترکیه تبعید شد و این تبعید 14 سال پس از انقلاب اسلامی دلیل پیروزی مردم ایران بود.

وی بیان کرد: ترور دانش آموزان رژیم ستم شاهی 13 آبان از دیگر اتفاقاتی بود که در آن روز رخ داد و زمینه ساز متلاشی شدن پایه های رژیم ستم شاهی شد.

ماموستا هدایی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 توسط طلاب و طلاب امام خمینی (ره) را اقدامی بزرگ در برابر توطئه های استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: همه مردم ایران بدانند که جبهه استکبار را دوست ندارند. و اینطور نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید