مردم حتی در سخت ترین شرایط هم پشتیبان اصلی انقلاب اسلامی هستند


ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908033

دعوت از معلمان اهل سنت کردستان برای حضور در راهپیمایی 22 آبان؛

فردا 22 آبان، روزی است که به نام بسیج دانش آموزی و شهادت حسین فهیمده نامگذاری شده است، در این روز دانش آموزان با حضور در راهپیمایی باز هم مشت بر دهان استکبار خواهند زد و نشان می دهند که مثل همیشه پشت این انقلاب هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کردتودی، فردا 22 آبان، روزی است که به نام بسیج دانشجویی و شهادت حسین فهیمده نامگذاری شده است، در این روز دانش آموزان با شرکت در راهپیمایی بار دیگر دهان استکبار را خواهند زد و نشان می دهند که مثل همیشه انقلاب ایستاده اید. و راه شهدا را ادامه دهند.

در همین راستا بار دیگر معلمان اهل سنت کردستان مردم را به حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت کردند.


امام موقت سنندج: 22 آبان روز مبارزه با استکبار دشمنان و پیروزی انقلاب اسلامی است.

معلم امین راستی در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: در شرایط کنونی وحدت و اتحاد می تواند پاسخ دندانپزشکی به دشمنان اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با هجمه فرهنگی و تحریم سعی در ضربه زدن به نظام دارد، افزود: ملت ایران با پیروی از رهبری و وحدت همه ناآرامی ها را خنثی خواهد کرد.

امام جمعه موقت سنندج گفت: دشمنان نمی توانند پیشرفت علمی، اقتصادی، هسته ای، نظامی، سیاسی و فرهنگی ایران را ببینند و هر روز به دنبال توطئه جدیدی هستند که به لطف خدا و شعور مردم این توطئه را به دنبال خواهد داشت. در جوانه خفه شود

ماموستا راستی با اشاره به اینکه ایران از جایگاه خوبی در دنیا برخوردار است، یادآور شد: دشمنان به دنبال تخریب اندیشه اسلامی و ایرانی هستند و علما، مسئولان و مردم باید هوشیار باشند تا از این اتفاق جلوگیری شود.

وی ادامه داد: یوم الله ابان یادآور سه حماسه بزرگ در ایران اسلامی است که در آن ملت ما به ویژه دانش‌آموزان و فرهیختگان با نثار جان خود در راه دفاع از نظام اسلامی استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه موقت سنندج وحدت جامعه اسلامی را زمینه ساز غلبه بر جبهه کفر دانست و گفت: با این رویکرد دشمنان اسلام نابود شده و دین صحیح اسلام بر جهان حاکم خواهد شد.


947f7877 790e 4814 9373 686664aa1f4b خبر خاکستری


راهپیمایی 22 آبان ظرفیت مهمی برای به تصویر کشیدن اتحاد و همبستگی ملت ایران در برابر دشمنان است.

معلم عبدالسلام محمدی امام جمعه شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار کردتودی با اشاره به اتفاقات مهم کشور در 22 آبان اظهار داشت: حوادث 22 آبان نشان می دهد که دانش آموزان ما در دوران باشکوه به این بصیرت و تحقق رسیده اند. مظلومیت و فساد آمریکایی ها اعتراضات و مطالبات خود را در جامعه فریاد زدند و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه آمریکا به عنوان یک رژیم جنایتکار و استکبار شناخته می شود، افزود: آمریکا رژیم جنایتکاری است که در طول تاریخ همواره ملت های ضعیف را در سراسر جهان قلدری کرده و جنایات مشهود بسیاری را به ویژه در حق ملت ایران و انقلاب اسلامی مرتکب شده است. این جنگ تحمیلی هشت ساله است که با کمک به رژیم متجاوز عراق و تحریک گروه های تجزیه طلب علیه ملت ایران انجام می شود.

امام جماعت شهرستان دهگلان با بیان اینکه جنایات آمریکایی ها در حق مردم ایران مختص جنگ تحمیلی نیست، ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی، تحریم های سنگین اقتصادی و اکنون با تحریم های مواد مخدر علیه مردم ایران، آمریکایی ها نقش خود را در افزایش جرایم تصویر شده ایفا کرده اند

وی به دوران انحطاط و نابودی رژیم آمریکا اشاره کرد و تصریح کرد: آمریکا امروز در وضعیت انحطاط، شکست و نابودی قرار دارد و آن جایگاه خیالی خود را به عنوان خدای جهانی از دست داده است.

به گفته محمدی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با 4 دهه مقابله با پیشروی های آمریکا، پیام مقاومت را به جهانیان ارسال کرده است.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت گسترده در راهپیمایی 22 آبان گفت: از ملت محترم ایران اسلامی و مردم استان کردستان و شهرستان دهگلان تقاضا داریم با حضور پررنگ خود در 22 آبان آمریکا مطالبات خود را بیان و موضع خود را در برابر زیاده اعلام کنند. آرزو و نظام سلطه این است که در راهپیمایی 22 آبان در کنار دانش آموزان پیام همدلی و وحدت را به گوش دشمن برسانیم و با استفاده از ظرفیت 22 آبان وحدت و یکپارچگی خود را به رخ دشمن بکشیم.


8bb7a20a 52e8 4956 90ae 60d0a5c7c09f خبر خاکستری


معلم فایق رستمی: حضور در راهپیمایی 13 آبان یک وظیفه ملی است

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی 22 آبان وظیفه ملی است گفت: حضور تک تک ما مهر تاییدی بر نظام و حمایت از مرجعیت است و دشمنان این را به خوبی می دانند، پس فردا همه شما هستید. در راهپیمایی شرکت پرشور متحد شدند

امام جمعه سنندج گفت: سه واقعه مهم سیاسی در 22 آبان اتفاق افتاد، یکی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، یکی کشته شدن دانش آموزان توسط عوامل شاه و دیگری تبعید امام راحل به ترکیه.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه ملت ایران مردمی نجیب و میهن دوست است، گفت: ملت ایران در این 40 سال مشکلات زیادی را متحمل شده و فراز و نشیب های زیادی را در زندگی خود تجربه کرده است، اما هرگز پشت نکرده است. و ولایت فقیه نگفت مایه مباهات ملتی چون ایران است.

وی با بیان اینکه اقتدار، وحدت و یکپارچگی ملت ایران دنیا را ذلیل کرده است، تصریح کرد: همانطور که ملت ایران در 22 آبان 58 لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرد، امروز نیز مانند اوایل انقلاب از مردم حمایت می کنند. انقلاب و رهبری ثابت شده

نماینده مردم استان کردستان در شورای خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ایجاد بلاتکلیفی، یأس و ناامیدی از برنامه های کلی و بلندمدت دشمن علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی است، بنابراین باید بتوانیم این نقشه های دشمنان را شکست دهیم.

معلم رستمی با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهانی و حضور در مراسم روز دانش آموز حاوی پیام روشنی مبنی بر ظلم ستیزی ملت ایران است، یادآور شد: مردم استان کردستان هرگز تسلیم ذلت و ذلت نشده اند و به دین وفادار هستند. عزت و کشور و رهبری ایستاده اند و از سینه خود در برابر دشمنان دفاع کرده اند.

این عالم اهل سنت کردستان با اشاره به اینکه تا زمانی که مردم از مرجعیت حمایت کنند، آسیبی به این کشور وارد نمی شود، تاکید کرد: ملت ایران در این 4 دهه از عمر پربرکت اسلام همواره پشتیبان نظام نبوده است. انقلاب شد و تیم های ملی در همه زمینه ها حضور پرشور و تاریخی داشتند.

ماموستا رستمی در پایان با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان یک وظیفه ملی است، گفت: حضور در هر ماه مهر تاییدی بر این نظام و حمایت از مرجعیت است و دشمنان این را به خوبی می دانند، پس فردا همه باید همه ما باشند. حضور پرشور در راهپیمایی 13 اعیان یک صدا و زمینه سازی برای پیروزی بر دشمنان انقلاب.


273b5549 53db 48f4 89e5 73019e956ec4 خبر خاکستری


جنایات آمریکا علیه مردم ایران هرگز فراموش نخواهد شد

ماموستا ملا هاشم نوری در گفتگو با خبرنگار کردتودی با بیان اینکه 22 آبان روز افتخار تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در چنین روزی وقایع مهمی در تاریخ معاصر ایران اسلامی به وقوع پیوست. را می توان به تبعید امام راحل، کشتار دسته جمعی دانشجویان انقلاب در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار توسط دانشجویان انقلابی در سال 58 نسبت داد.

وی با اشاره به جنایات آمریکایی ها در حق مردم ایران اسلامی افزود: آمریکایی ها با تحریک رژیم بعث جنگ هشت ساله را به مردم ایران تحمیل کردند و هواپیمای مسافربری ایران را هدف حمله موشکی قرار دادند و موفق شدند. در جنگ تحمیلی و حمایت از آن، بودجه و تسلیحات رژیم بعث خسارات زیادی به ایران وارد کرد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کوروه خاطرنشان کرد: سپس با اعمال تحریم های سخت و با جنگ روانی و تحریک گروه های تروریستی فشار زیادی را به کشور و مردم و همچنین در حوزه دارویی و در در حوزه قطعات هوانوردی تحریم هایی اعمال شد و بسیاری از آنها را ایجاد کردند که با هیچ یک از قوانین بین المللی سازگاری نداشت.

به گفته وی، اکنون هم آمریکایی ها می گویند که از شورشیان در داخل ایران حمایت می کنیم و این به وضوح نشان می دهد که آمریکا به عنوان یک کشور متجاوز به دنبال مقابله با ملت ایران است.

ماموستا نوری به جنایات گسترده آمریکایی ها در سایر کشورهای منطقه اشاره کرد و تصریح کرد: آمریکایی ها سال هاست که مردم بی گناه را در عراق و افغانستان می کشند و به دنبال کسب منافع خود از منطقه هستند.

وی با اشاره به کشته شدن 17 هزار شهید در ایران افزود: کشتار شخصیت های برجسته علمی و سیاسی یکی دیگر از جنایت های آمریکایی ها علیه ملت ایران است که مهم ترین آن شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی است.

امام اهل سنت قروه در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی یم الله در 22 آبان افزود: امروز ملت ایران باید با شکوه تر از همیشه خشم و انزجار خود را نسبت به آمریکایی ها ابراز کنند. قبل از آن، فراخوان مرگ آمریکا در 13 نوامبر.» تصویری بکشید و پاسخی قاطع به جنایات دولت آمریکا بدهید.

وی خواستار حضور مردم استان کردستان در راهپیمایی 22 آبان شد و گفت: مردم استان کردستان و مردم کوروه نیز باید در راهپیمایی روز جمعه حضور موثر داشته باشند و دشمنان را ناامید کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید