تسخیر مغزها یعنی تسلیم مرزها/ ایران قدرتمند خاری در چشم دشمن است


ساعت: 11:39
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920550

کمالی گفت: دشمنان کشورمان از جنگ ترکیبی برای نفوذ در اذهان استفاده می کنند تا با ایجاد تشویش و آشوب، ایران قدرتمند نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر حمید کمالی کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: دشمن در سرزمین ما به دنبال مسئله حجاب و عفاف برای زنان نیست. آنها با ایران قدرتمند و مستقل مشکل دارند و از ترفندی استفاده می کنند که می تواند مردم را از نظام و انقلاب جدا کند و دوگانگی و دوقطبی ایجاد کند».

کارشناس سیاسی هرمزگان تصریح کرد: در جنگ ترکیبی دشمنان از موضوع حجاب و آزادی زنان برای جدایی مردم از انقلاب و نظام استفاده کردند. اما فکر می کنند چند مزدور و خائن می توانند کاری بکنند، به جای توجه به چند نفر اراذل و اوباش، باید میلیون ها نفر را در ایران در مراسم تشییع شهدا و راهپیمایی 13 آبان و بقیه ببینند. یوم الله در دلشان انقلاب است.

کمالی با اشاره به شهادت شهدای گمنام در شهرها و روستاهای کشور در روزهای اخیر گفت: مردم دلشان به انقلاب و نظام است و امروز شاهد حضور حماسی مردم حتی در کوچکترین روستاها هستیم. شهادت

وی تصریح کرد: شرایط قبل از انقلاب به گونه ای بود که دنیا بین بلوک غرب و بلوک شرق و ایران به دلیل منابع و ذخایر و موقعیت استراتژیک خود تقسیم شده بود و متأسفانه هر دو بلوک تا زمانی که انقلاب اسلامی دستشان را کوتاه کرد این بود که منافع آنها بر آن سایه افکنده بود، انواع جنگ ها و توطئه ها را بر ما تحمیل کردند.



کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان افزود: دشمن ما را در جنگ نظامی محاکمه کرده و ما بینی او را به خاک مالیده ایم و برای رسیدن به اهداف شوم خود از جنگ ترکیبی و شناختی برای تأثیرگذاری بر مغزها استفاده می کند و به دستور ولی فقیه وقتی مغزها را تسخیر می کند مزارهای کرد به راحتی تسلیم می شوند.

کمالی خاطرنشان کرد: مدلی که دشمن برای جمهوری اسلامی به ویژه در مسائل اقتصادی انتخاب کرده است، برجام و هرج و مرج است، در زمان برجام در دولت آقای روحانی، دشمن موفق شد 8 سال ما را در مسائل اقتصادی کار کند. سال‌ها و ایران از برجام چیزی عایدش نشد، اما چون دولت جدید راه‌آهن‌های اقتصادی و همه چیز را جایگزین کرد و چیزها را در سبد نگذاشت، دشمن از مدل اخلال برای کنترل و محدود کردن ایران در بحث اقتصادی استفاده کرد؛ زیرا هدف دشمن در این است. ایران ثبات اقتصادی ندارد، سرمایه گذاری نمی آید و حجم ترانزیت و تبادل کالا و رونق اقتصادی مشکل ساز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید