توپخانه رسانه ای مخالفان و منافقین آلبانیایی علیه «اربعین»/ تداوم نهضت حسینی خاری در چشم دشمنان است.


ساعت: 09:45
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895197

کمالی گفت: آلبانیایی ها به عنوان پیاده رسانه های مخالف به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی دوست ندارند بزرگترین تجمع مسلمانان جهان ثبت شود، لذا به دنبال تحریم این حرکت عظیم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید کمالی کارشناس ارشد مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: فرهنگ عاشورا و اربعین حسینی را باید زنده نگه داشت. همانطور که انقلاب اسلامی زاییده این فرهنگ و در کنار نهضت و قیام امام حسین (ع) بود.



یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی هرمزگان تصریح کرد: پیوند و پیوند عمیقی که در ایام اربعین حسینی ایجاد شد، نتیجه ایثار ائمه انقلاب در تکریم عاشورا و اربعین بود. ) اربعین فرخنده به ملت بالغ و آگاه ما تحویل داده شد. گویی خون شهدای ما ادامه خون پاک شهدای کربلاست.



کمالی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اربعین را زمان شکوفایی اولین گل های عاشورا می دانستند و معتقد بودند که ورود اهل بیت حسین بن علی (ع) بر قبور شهدا در واقع تداوم آن است. نهضت عاشورا و در این راه به یاران امام و یاران خاندان رسالت و مسلمانان. کسانی که از این حادثه متاثر شده بودند متوجه شدند که این حادثه تمام نشده است و چنین فاجعه ای با دفن و اسارت و آزادی اسیران به پایان نمی رسد و فراموش نمی شود.


فرهنگ پیاده روی اربعین حسینی به بزرگترین همایش و اجتماع انسانی جهان تبدیل شده است

وی تاکید کرد: فرهنگ پیاده روی اربعین حسینی در چند سال اخیر به بزرگترین اجتماع انسانی جهان تبدیل شده است و آنچه مهم است این است که این حرکت عظیم توسط مردم به صورت خودجوش و با هزینه مردم اداره می شود. هیچ دولتی به تنهایی قابل اداره و تامین مالی نیست.



یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی هرمزگان تصریح کرد: رمز ماندگاری هر قیام و حرکت دینی و انقلابی، رساندن پیام به آحاد جامعه به عنوان هدف اصلی است. در این زمینه همه تحلیل گران و مورخان بر این باورند که اگر پیام ها و آیات و ایستادگی حضرت زینب (س) در برابر ستمگران نبود، کربلا کربلا می ماند و صدای حق و عدالت و پیام عاشواء. به گوش کسانی که مشتاق حقیقت و عدالت هستند نرسیده است.


مجاهدان حضرت زینب (س) و امام سجاد (علیه السلام) از نوع جهاد هستند.

کمالی بیان می کند: مجاهدت های حضرت زینب (س) و امام سجاد (علیه السلام) جهاد تبیین بود و اگر این تلاش ها نبود، دستگاه اموی با تحریف و تحریف، هدف قیام امام حسین (علیه السلام) را تغییر می داد. از بین بردن آن



وی با بیان اینکه اربعین آرمان و مکتبی برای تکامل انسان در جهت نیل به قرب الهی است، اظهار داشت: امروز دنیا گرفتار زرق و برق مادی است و غرق در مادیات و سبک زندگی غربی است و به غرب می نگرد. به مثابه مدینه فاضله و کعبه امیدهایش فکر می کنند این فرهنگ عاشورا و حسین و اربعین راهی برای نجات بشریت و سعادت و اصرار برای قدم زدن در راه راست و غفلت نشدن است.



کارشناس ارشد سیاسی هرمزگان ادامه داد: اربعین و فرهنگ عاشورا به نماد وحدت مسلمانان جهان تبدیل شده است و همه مسلمانان زیر این پرچم و با یک هدف مشترک که حب الحسین(ع) است می توانند به وحدت برسند. خاری است در چشم دشمنان قسم خورده اسلام برخاسته است، این حرکت گسترده مردم در راهپیمایی جمع می شود.



کمالی با تاکید بر اینکه هیچ ابرقدرتی نمی تواند این حجم از خدمات و امکانات اجتماعی را برای این همه مردم فراهم کند، گفت: در عظمت این حرکت و فرهنگ خدمت رسانی می توان گفت در زلزله هایی که در سال 1389 رخ داد، اتفاق افتاد و بود. به عنوان فاجعه بارترین زلزله ای که حدود 300 هزار کشته برجای گذاشت، آمریکا و متحدانش و بسیاری از کشورهای جهان نتوانستند کنار بیایند و برای آنها غذای گرم تهیه کنند، اما 25 میلیون زائر زیارت اربعین می توانند غذای گرم بخورند و سایرین را تهیه کنند. امکاناتی که آن هم بدون اینکه امکانات دولتی در این امر دخیل باشد، چیزی جز حب الحسین یجمانه نیست.


توپخانه رسانه ای معاندان و منافقین آلبانیایی در مقابل اجتماع عظیم اربعین حسینی

وی با بیان اینکه توپخانه رسانه ای معاندان و منافقین آلبانیایی علیه راهپیمایی اربعین حسینی و تضعیف این حرکت عظیم فعالیت می کند، گفت: آلبانیایی ها پیاده نظام رسانه های مخالف به رهبری آمریکا و رژیم دوست صهیونیستی هستند. آنها نمی‌خواهند بزرگ‌ترین اجتماع جهان به نام مسلمانان ثبت شود، لذا به دنبال تحریم این حرکت عظیم هستند، اما نمی‌دانند که راهپیمایی اربعین حسینی خود یک رسانه فوق‌العاده است که مبدأ و آغاز آن حضرت بوده است. زینب(س) به بهترین شکل ممکن.



یک کارشناس ارشد امور سیاسی هرمزگان تصریح کرد: منافقین به طور جدی در حال تخریب و کاهش اربعین هستند که آن را دو دلیل اصلی می دانند، اول شروع انقلاب اسلامی و تداوم آن، تداوم نهضت امام حسین (ع) ) و تداوم نهضت اسلامی ایران خرچشم و ثانیاً خانه فساد و توطئه آنها روزگاری در عراق بود و آنجا بود که منافقین رانده شدند و امروز منشأ بزرگترین راهپیمایی جهان علیه آنها شده است. .



کمالی ادامه داد: برخی از این رسانه ها هنگام پوشش اخبار مجالس دیگر از واژه های میلیونی استفاده می کنند، اما هنگام پوشش خبری اجتماع نمازگزاران امام حسین (ع) از کلمه هزاران نفر استفاده می کنند در حالی که معمولاً 25 میلیون نفر در ایام اربعین پیاده روی می کنند. حسینی. زائران شرکت می کنند.


رسانه های معاند و منافقین به دنبال تفرقه افکنی و تحریک قومیت و مذهب هستند



وی تصریح کرد: رسانه ها و منافقین ماند به دنبال تفرقه افکنی و تحریک قومی و مذهبی هستند و این حرکت را اشغال عراق توسط ایرانی ها و جمهوری اسلامی بیان می کنند و می گویند ایرانی ها با مراسم مذهبی می خواهند به عراق حمله کنند.



این کارشناس ارشد مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: نقش و وظیفه رسانه های داخلی مرتبط با انقلاب اسلامی تبیین موضوع اربعین و اهمیت آن و حل و فصل و توجیه مسائل حاشیه ای است که توسط رسانه های معاند انجام می شود.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید