سرلشکر باقری: سرنوشت منافقین باید درس عبرت مخالفان باشد/ منافقین به دام افتادند; هیچ دولت اروپایی حاضر به پذیرش آنها نیست. آنها نمونه هایی از «اینجا آورده شدن و رها شدن» هستند.

سرلشکر باقری: سرنوشت منافقین باید درس عبرت مخالفان باشد/ منافقین به دام افتادند;  هیچ دولت اروپایی حاضر به پذیرش آنها نیست.  آنها نمونه هایی از «اینجا آورده شدن و رها شدن» هستند.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه گروهک مزدور منافقین اکنون نسبت به گذشته مستأصل شده اند، گفت: این سرنوشت باید درس عبرتی باشد برای مخالفانی که به ملت و میهن خود پشت کرده اند. و خوشحالیم که مورد حمایت دشمنان ملت ایران هستیم.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت هفتمین سالگرد تیراندازی گفت: هفتم تیر را می توان نماد مظلومیت مردمی دانست که تنها جرمشان این بود. استقلال طلبید و تمام سلطه خارجی را رد کرد.

متن کامل پیام سرلشکر باقری به شرح زیر است:

16 تیر یادآور دو حادثه تاثیرگذار و تلخ در تاریخ معاصر ایران اسلامی است، یکی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال 60 که منجر به شهادت 72 تن از اعضای حزب جمهوری اسلامی از جمله شهید بهشتی شد. در دست گروهک تروریستی منافقین و دیگری بمباران شیمیایی مردم بی دفاع و غیرنظامی سردشت به دستور صدام حسین رئیس رژیم بعث عراق در سال 67 که منجر به شهادت 110 نفر از آن شد. شهر و مسمومیت شیمیایی بیش از 8 هزار نفر از گازهای سمی جنایت جنگی همچنان بر سر مردم دردمند هارتلند باقی است.

تیر 7 را می توان نمادی از مردم ستمدیده ای دانست که تنها جرمشان استقلال و نپذیرفتن هرگونه سلطه بیگانه بود. نکته تلخ و شگفت انگیز سکوت مرده نهادهای بین المللی حقوق بشر در قبال این دو اقدام ضد بشری بود. سکوتی که نشان دهنده معیارهای دوگانه حقوق بشر در نزد آزادی خواهان و عدالت خواهان بود و این واقعیت را ثابت کرد که روابط انسانی و به اصطلاح حقوق بشر تا زمانی که ملت ها و دولت ها در مسیر نامشروع حرکت نکنند اعتبار بین المللی دارد. خواسته های دولت های استعماری. در غیر این صورت، کشورهای مستقل نه تنها مورد حمایت نظام بین‌الملل نیستند، بلکه قوانین به ابزار تهدید و سلطه قدرت‌ها تبدیل می‌شوند. اما از آنجایی که طبق وعده خداوند، ظلم و ستم هرگز پایدار نخواهد ماند، روند تحولات تاریخی همواره نویدبخش پیروزی حق بر باطل است.

سرنوشت ناگوار عاملان این دو جنایت گواه این خبر خوب است. صدام با تواضع و تحقیر به بدترین شکل ممکن به تفاهم رسید و گروهک مزدور منافقین اکنون مستأصل تر از گذشته شده اند تا جایی که هیچ دولت اروپایی حاضر به پناه دادن به آنها نیست و مصداق “رانده” شده اند. اینجا و رها شده.» این سرنوشت باید درس عبرتی باشد برای مخالفانی که به ملت و میهن خود پشت کرده اند و با خوشحالی از دشمنان ملت ایران حمایت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید