ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در اعماق کشور/ 4 سوداگر مرگ در دام پلیس افتادند

ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 1400/11/09
کد خبر: 1804111

سردار احمد طاهری از دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای یک باند مواد مخدر در شهرستان های شمال سیستان و بلوچستان و کشف 25 تن برنج قاچاق بدون کامیون از پاسگاه یداللهی دشتری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون گفت: سپس به صورت عمقی انتقال دهید. کشور به دست آورده است.

وی ادامه داد: ماموران قاچاقچیان مسلح حامل تریاک را با دو دستگاه پژو پارس و پژو 405 در یکی از متروهای شمال استان به مرکز شناسایی و اطلاعات آنها را زیر نظر گرفتند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی، سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه مجبور به رهاسازی خودروهای خود و به سمت ارتفاعات متواری شدند که در عملیات تعقیب و گریز چهار قاچاقچی به دام پلیس افتادند.

وی افزود: 590 کیلوگرم و 800 گرم شامل 307 کیلوگرم و 400 گرم تریاک، 127 کیلوگرم شیشه، 42 کیلوگرم هروئین، 62 کیلوگرم و 400 گرم حشیش و 52 کیلوگرم در بازرسی از خودروهای توقیفی و دپوی متعاقب آنها و گار کراک به همراه سه قبضه کلت کمری و مقداری مهمات کشف و ضبط شد و قاچاقچیان دستگیر شده تحت محاکمه هستند.

25 تن برنج خارجی غیرمجاز کشف شد

طاهری گفت: ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه شهید یداللهی دشتیاری هنگام بازرسی از محورهای مواصلاتی به یک کامیون کشنده حامل محموله مشکوک و برای بررسی دقیق تر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون 25 تن برنج خارجی غیرمجاز به ارزش 7 میلیارد ریال کشف و یک متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید