پایان نمایش های برق 3 سوداگر مرگ در درگیری پلیس جنوب شرق با قاچاقچیان مسلح دستگیر شدند / فروشنده مواد مخدر در چابهار


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808625

سردار احمد طاهری از پایان نمایش قدرت سه سوداگر مرگ در درگیری پلیس جنوب شرق با قاچاقچیان مسلح خبر داد و گفت: با حمایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلاش پلیس چابهار عامل قاچاق مواد مخدر در شهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: در پی انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه فردی در یکی از مناطق حاشیه شهر چابهار اقدام به فروش و تبلیغ مواد مخدر می کند، موضوع در دستور کار قرار گرفت. پلیس.

وی ارتکاب جرایم سایبری این مرد را موجب اغتشاش و تشویش اذهان عمومی دانست و گفت: علیرغم اینکه متهم متواری و متواری شده بود، با اشراف اطلاعاتی مبارزه با مواد مخدر استان و تلاش ماموران انتظامی شهرستان چابهار، این مجرم در حوالی خود دستگیر شد. مخفیگاه و به پلیس شهر منتقل شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف صریح متهم در بازجویی ها گفت: موجب نگرانی است. مشروط بر اینکه مردم با برخورد قانونی و شدید پلیسی مواجه شوند.

713 کیلوگرم و 510 گرم مواد مخدر کشف شد

وی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ردیابی قاچاق مواد مخدر از شهرهای شمالی و جنوبی استان به مرکز کشور را دریافت و به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های زاهدان، سراوان و مهرستان اطلاع داده است. دادن.

طاهری افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان ها با ردیابی مسیر قاچاق، نهایتاً شب گذشته اعضای باند قاچاق را که با یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه وانت تویوتا در محور جنوبی استان حمل می کردند، دستگیر کردند. استان در شهر زاهدان بوده و سپس در اعماق کشور به صورت نامحسوس آنها را شناسایی و رصد کردند.

وی افزود: قاچاقچیان پس از طی مسافتی در محاصره تکاوران نیروی انتظامی گرفتار شده و در یک حمله قبل از هر واکنشی از سوی سوداگران خودروهای آنان توقیف شد.

یک مقام ارشد انتظامی گفت: در این عملیات 3 سوداگر مرگ دستگیر و 713 کیلوگرم و 510 گرم مواد مخدر شامل 606 کیلوگرم و 930 گرم تریاک و 80 کیلوگرم حشیش، 26 کیلوگرم و 580 گرم مواد مخدر صنعتی کشف و ضبط شد. در بازرسی از خودروهای توقیفی آنها، هروئین، شیشه و کراک به همراه یک قبضه کلت کمری و مقداری مهمات کشف شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید