انهدام باند مخوف سارقان مسلح با 2 قتل در سراوان / پایان نمایش قدرت 5 سوداگر مرگ در جنوب شرق کشور

ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801611

سردار احمد طاهری از دستگیری 4 نفر از اعضای یک باند سرقت مسلحانه معروف در شهرستان سراوان و اعتراف آنها به 2 قتل در جریان سرقت های مسلحانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون اظهار داشت: بهمن ماه سال گذشته در پی وقوع یک سری سرقت های مسلحانه از موتورسیکلت در مناطق مرزی سراوان و کشته شدن دو نفر از صاحبان موتورسیکلت در حین سرقت، دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت. پلیس برای اطلاع

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی سراوان پس از چندین ماه تحقیقات سرانجام توانستند مخفیگاه و محل عاملان این سرقت ها را در یکی از مناطق شهرستان جالک شناسایی و به محل اعزام شوند.

این افسر ارشد انتظامی گفت: ماموران طی دو عملیات جداگانه 3 سارق از اعضای این باند را به همراه یک مغازه دار موتورسیکلت های مسروقه دستگیر کردند.

سارقان در اعترافات خود گفتند: قاچاقچیان سوخت برای سرقت پول و موتورسیکلت در مسیر شکننده آنها در قطعه جالک کمین کرده و در فرصت مناسب راه آنها را بستند. آنها را کشتند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس با اعتراف به 2 فقره قتل در سرقت های خود به چندین فقره سرقت مسلحانه دیگر نیز در مناطق مرزی این شهرستان اعتراف کردند.

612f3015 e0d7 4d2d 89da 30639e6c753c خبر خاکستری

کشف 858 کیلوگرم تریاک در سیستان و بلوچستان

طاهری گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین در جریان فعالیت یک باند حرفه ای و سازمان یافته قاچاق تریاک قرار گرفت که هدف آن انتقال دو محموله مواد مخدر از شهرستان های مهرستان و ایرانشهر به مرکز کشور است. پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ها در جریان قرار گرفت.

وی گفت: در این راستا بعدازظهر دیروز ماموران انتظامی شهرستان مهرستان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد منطقه پرداختند و یکسری اقدامات تخصصی را انجام دادند. هیزآباد در مهرستان بود شناسایی و دستور ایست داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ با مشاهده پلیس به سمت ماموران تیراندازی کرده و قصد فرار از منطقه را داشتند و خودروهای خود را رها کرده و به سمت کوه های اطراف متواری شدند. در نهایت چهار قاچاقچی متواری دستگیر و تحت بازرسی قرار گرفتند. از خودروهای توقیفی 246 کیلوگرمی تریاک کشف شد.

وی افزود: شب گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر تیم دیگری از اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی را که با یک دستگاه تویوتا و پژو 405 مقادیر زیادی پول را در حوالی منطقه چاه گیجی دلگان جابجا می کردند، دستگیر کردند. شناسایی و پایش شد.

طاهری می گوید: سوداگران مرگ پس از یک ساعت درگیری با رها کردن خودروهای حامل مواد و استفاده از تاریکی شب به ارتفاعات منطقه متواری شدند و 360 گرم انواع مواد افیونی کشف کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید