باند مسلح سارقان در جنوب شرق کشور متلاشی شد / انهدام 2 باند قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794337

سردار احمد طاهری از انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر در شمال و جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: با تلاش زبده ترین کارآگاهان پلیس آگاهی استان، یک باند سرقت تلفن همراه در زاهدان متلاشی و 400 دستگاه گوشی تلفن همراه متلاشی شد. به ارزش 30 میلیارد ریال کشف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون گفت: آگاهی.

وی افزود: در بررسی های پلیسی مشخص شد سارقان به صورت گروهی و با موتورسیکلت و بلافاصله پس از ارتکاب اعمال مجرمانه اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراه شهروندان در خیابان ها، منازل و مغازه ها می کنند. از محل فرار می کنند. .

این افسر ارشد پلیس آگاهی گفت: کارآگاهان پلیس در نهایت موفق به شناسایی 5 نفر از اعضای این باند شدند که با استفاده از کارت بانکی افراد مسن به فعالیت مجرمانه خود ادامه می دادند و همزمان با هماهنگی قضایی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. حساب یکی از اعضای این باند 25 میلیارد ریال گردش مالی داشته است.

400 گوشی موبایل پیدا کنید

وی افزود: با مراجعه به محل اختفای اعضای دستگیر شده این باند، 400 دستگاه گوشی تلفن همراه در مدل های مختلف، 2 دستگاه رایانه و لپ تاپ و نرم افزارهای مربوطه و تعداد زیادی گوشی تلفن همراه مستعمل به ارزش 30 میلیارد ریال کشف کردند. باز کن.

طاهری گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد اعضای این باند در کمترین زمان ممکن گوشی های گران قیمت سرقتی را با کمترین قیمت به فروش می رساندند. پیدا شدند و در سرقت ها مورد استفاده قرار گرفتند.

به گفته وی، از مجموع 400 گوشی مسروقه کشف شده، صاحبان 40 گوشی تلفن همراه از شهرهای زاهدان، یزد، گلستان و شیراز شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مراجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند.

جلوی نمایش قدرت هفت دلال مرگ و کشف بیش از یک تن مواد مخدر را بگیرید

وی گفت: شب گذشته با حمایت و راهنمایی های فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تلاش پلیس شهرای ایران، طی یک عملیات سنگین و مسلحانه با اعضای یک باند مواد مخدر در منطقه ایرانی شهر، یک سرباز قاچاق تریاک شهرای ایران منهدم شد و چهار قاچاقچی مسلح دستگیر شدند.

طاهری افزود: در این عملیات سه دستگاه خودروی پژو 405 توقیف و 822 کیلوگرم و 900 گرم تریاک و 33 کیلوگرم و 600 گرم حشیش به همراه دو قبضه سلاح کشف شد.

به گفته وی، در عملیاتی دیگر در شمال شهرستان زابل و هیرمند، سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و از مخفیگاه آنان 227 کیلوگرم تریاک کشف و یک دستگاه خودرو پژو نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این عملیات ها دو باند مواد مخدر متلاشی و یک تن و 83 کیلوگرم و 500 گرم تریاک و حشیش کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید