انهدام باند سارقان مسلح خودرو در محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان / کشف 70 تن نفت قاچاق از 6 تریلر کانتینری

ساعت: 13:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803230

سردار احمد طاهری از انهدام باند سارقان مسلح خودرو در محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: با تلاش پلیس در دشتری در بازرسی از 6 کامیون کانتینری 70 تن نفت قاچاق کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون گفت: اعضای یک باند سارق حرفه ای که برای سرقت خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان های جنوبی استان مسلح شده بودند، گرفتار شدند.

وی محل وقوع این سرقت های مسلحانه را در شهرهای هش، ایرانشهر، نیکشهر و چابهار اعلام کرد و گفت: تیم تحقیقاتی موفق به شناسایی 6 نفر از اعضای این باند مسلح و شناسایی آنها در مخفیگاه هایشان در شهرهای هش و ایرانشهر شناسایی شدند. .

طاهری افزود: در نهایت با حضور 2 اکیپ عملیاتی از زبده ترین پیشاهنگان استان در این شهرستان ها هر 6 نفر از اعضای این باند در 2 عملیات دستگیر شدند که در این راستا 3 دستگاه خودرو پژو 405 که سارقان طی الف به سرقت بردند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه کلت کمری ۷۵ تیر و یک قبضه اسلحه ۴۴ گلوله برنو بدون مجوز به همراه بیش از یک کیلوگرم تریاک کشف شد.


به گفته وی، متهمان دستگیر شده پس از انتقال اطلاعات خود به پلیس و در نتیجه تحقیقات تخصصی تاکنون به 8 فقره سرقت یک دستگاه خودروی مسلح در جنوب استان اعتراف کردند.

کشف 70 تن روغن خوراکی قاچاق در دشتیاری

یک مقام ارشد انتظامی گفت: ماموران انتظامی شهرستان دشتیاری در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین رصد تردد خودروهای عبوری در پاسگاه مرزی شهید یدالهی در محور مواصلاتی چابهار – دشتیاری به شش دستگاه کامیون کانتینری مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از توقف کامیون ها در بازرسی از محفظه بار، 70 تن روغن خوراکی قاچاق و غیرمجاز به ارزش 15 میلیارد ریال با توجه به اعلام کارشناسان گمرک کشف کردند.

طاهری با بیان اینکه در این رابطه 6 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق کالا و سرمایه ملی یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر اقتصاد کشور و مبارزه با آن است که یکی از پدیده های شوم است. مهمترین برنامه ها. پلیس در سال حمایت از تولید، حمایت و بازدارندگی.

دیدگاهتان را بنویسید