انهدام باند قاچاق اسلحه توسط اطلاعات پلیس / کشف سلاح های شورشی توسط متهمان


ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817114

سازمان اطلاعات فرماندهی کل انتظامی استان از انهدام یک باند قاچاق اسلحه و دستگیری پنج نفر از اعضای آن در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کل کشور از انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات و دستگیری 5 نفر از اعضای آن در استان خوزستان خبر داد.

در این بیانیه چشمان تیزبین و همیشه هوشیار فرزندان ملت در این سازمان در اولین روز نوروز و در راستای ارتقای امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمند، سرکرده باند قاچاق اسلحه و مهمات در استان خوزستان را شناسایی کرد. .

سرکرده این باند با همکاری اعضای خود یک محموله مهمات را در مرزهای غربی و جنوبی استان خوزستان آورده و برای توزیع در فرصت مناسب از کشور اعزام کردند.

ماموران فرماندهی اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور پس از اقدامات شناسایی، در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه از منازل و مخفیگاه های آنان بازرسی و تعداد 59 قبضه سلاح (24 قبضه کلت، دو قبضه کلاش، دو قبضه سینالوف، 31 قبضه سلاح شکاری از جمله آنها را کشف و ضبط کردند. یک قبضه اسلحه 12 یک قبضه کلت، یک قبضه اسلحه دولول و 18 قبضه کلت شورشی (4 قبضه اسلحه کلاش، 28 کلت، 120 کلاش کلاش، 50 کلاهک کلت، 10 اسلحه شکاری و 5 قاچاقچی دستگیر شدند.

این اقدام حیله گرانه نشان از اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی پلیس برای تامین امنیت مردم دارد و حتی در روزهای تعطیل نیز دست از تلاش برای رسیدن به این هدف برنداشته اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید