انهدام باند قاچاق اسلحه و مهمات در کنارک


ساعت: 09:10
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885696

سردار احمد طاهری از کشف 10 قبضه سلاح غیرمجاز نظامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: ماموران پاسگاه بیردف در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق اسلحه و مهمات با اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاق اسلحه و مهمات مطلع شدند. .

وی افزود: ماموران با کمک ماموران آگاهی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت موفق به شناسایی خودروی قاچاقچیان شدند که از چابهار به بوشهر و سپس به مرکز کشور منتقل می شد.
سردار طاهری: با بیان اینکه راه های ارتباطی شهرستان به صورت احتیاطی و با اقدامات کنترلی موثر تحت پوشش اطلاع رسانی قرار گرفت، اظهار داشت: خودروی پژو قاچاقچیان در خط مرزی بیرداف و با هماهنگی قضایی پس از بازرسی تخصصی توقیف شد. ، ماموران پلیس متوجه شدند که 10 قبضه اسلحه کلت حمل می شود.

فرمانده انتظامی استان در پایان به انهدام باند سه نفره قاچاقچیان اسلحه و مهمات اشاره کرد و افزود: تقویت اقدامات کنترلی و حفظ و حراست از ایران اسلامی در نقاط مختلف استان در دستور کار قرار دارد. . نیروی انتظامی و حفظ امنیت شهروندان همیشه خط قرمز این فرماندهی و مبارزه بوده است. این کار به صورت شبانه روزی با قاچاق اسلحه و مهمات با اشراف اطلاعاتی انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید