انهدام باند سارقان مسلح تلفن همراه با 26 فقره سرقت در جنوب شرق


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813417

سردار احمد طاهری گفت: اعضای باند 3 نفره سارقان مسلح تلفن همراه به 26 اتهام سرقت و چهار فقره تیراندازی که منجر به مجروح شدن قربانیان شد، دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون گفت: در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد 3 سارق مسلح به سلاح وینچستر و قمه با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه پژو 206 در ساعات پایانی شب هنگام سرگردانی در حومه و حاشیه شهر زاهدان تهدید به اقدام کردند. آنها تلفن های همراه و اموال شهروندان را می دزدند.

یک افسر ارشد انتظامی گفت: در تحقیقات تخصصی هر سه سارق سابقه دار در زاهدان شناسایی و در چندین عملیات دستگیر شدند، همچنین در بازرسی از یک قبضه یک قبضه سلاح جنگی وینستر به همراه تعدادی سلاح سرد کشف شد. جستجوی مخفیگاه سارقان.”

وی افزود: متهمان پس از در اختیار گذاشتن اطلاعات به پلیس به 26 فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه و پول شهروندان در خیابان های زاهدان و 4 فقره تیراندازی و مجروح شدن مالباختگان با کشف اموال مسروقه مالخرفروشی اعتراف کردند.

طاهری با اشاره به دستگیری مالهر اموال مسروقه سارقان ادامه داد: هر چهار متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید