دستگیری 2 عامل اصلی قاچاق مواد مخدر صنعتی در جنوب شرق / باند سارقان کابل و کابل ها با 21 فقره سرقت شکسته شد.


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808375

سردار احمد طاهری از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر صنعتی در جنوب شرق و انهدام باند حرفه ای سارقان سیم با 21 فقره سرقت در شهرستان نیمروز خبر داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: فرمانده انتظامی استان گفت: عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر است.

وی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پیگیری اشراف اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان و عوامل مرتبط در آن سوی مرزها، به سرنخ هایی برای شناسایی عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر صنعتی از کشورهای همسایه دست یافت.

طاهری افزود: خوشبختانه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از موفقیت های فراوان در کشف چندین محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در نقاط مختلف کشور و استان سیستان و بلوچستان و همچنین اعترافات قاچاقچیان دستگیر شده به این نتیجه رسیده است که دو عنصر اصلی قاچاق عبارتند از همه جابجایی ها و فعالیت های قاچاق مواد مخدر صنعتی در آن سوی مرزها.

وی گفت: هدف از تلاش ها برای شناسایی، دستگیری عوامل اصلی این تحرکات و اقدامات خطرناک و محترقه به ویژه در دستور کار پلیس منطقه بود تا روز گذشته در کار اطلاعاتی و عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر این جنرال. فرماندهی کشور در یک عملیات هماهنگ و هماهنگ دو عنصر اصلی دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان با روش و شگردهای خاص، مسلحانه و با معرفی مواد مخدر صنعتی، فعالیت و فعالیت مجرمانه خود را در زمینه قاچاق تریاک در سراسر مرزهای کشور انجام می دادند. : 2 نفر از عناصر دستگیر شده در استان های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد و کرمان نیز تحت تعقیب مقام قضایی و انتظامی بودند.

به گفته وی، مجرمان دستگیر شده برای تکمیل و نهایی شدن تحقیقات در اختیار پلیس و مقام قضایی قرار دارند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت سیم و کابل از منازل و اماکن عمومی در نیمروز سیستان و بلوچستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان نیمروز در شمال استان قرار گرفت. استان

وی افزود: تیم تحقیق پس از چند روز تحقیقات میدانی به شواهدی مبنی بر تردد سه تبهکار در حوزه سرقت دست یافته و تحقیقات خود را در این زمینه متمرکز می کند.

یک افسر ارشد پلیس گفت: سرانجام روز گذشته پلیس نیمروز طی سه عملیات جداگانه هر سه سارق حرفه ای را در مخفیگاه هایشان دستگیر و در بازرسی از آنها مقداری سیم و کابل مسروقه کشف کرد.

طاهری گفت: متهمان در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی شدند اما بعداً به سرقت 21 سیم و کابل برق در شهر نیمروز اعتراف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، دستگیرشدگان پس از تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید