20 باند سرقت سیم و کابل برق در اصفهان دستگیرشدند / کشف 82 فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام 20 باند سرقت سیم و کابل برق و تجهیزات انتقال نیرو توسط کارآگاهان این پلیس از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.


به گزارش

خبرگزاری موج

اصفهان

، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: به دنبال خاموشی هایی که بر اثر سرقت سیم و کابل برق در برخی از محلات و خیابان ها رخ داده و باعث بروز مشکلاتی عدیده ای برای شهروندان شده بود طرح ویژه ای در راستای مقابله با سارقان سیم و کابل برق در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح که به مدت 72 ساعت اجرا و از تمام توان و ظرفیت پلیس آگاهی استان، بهره برداری شد نهایتاً 24 نفر که در این زمینه فعال بودند در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفته و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاه های خود دستگیر و با اعترافات بدست آمده از آنان 82 فقره سرقت سیم و کابل برق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با تلاش کارآگاهان این پلیس از ابتدای سال جاری تا کنون 20 باند در زمینه سرقت سیم و کابل برق شناسایی و منهدم و مقادیر قابل توجهی سیم و کابل مسروقه نیز کشف شده است.

سرهنگ تُرکیان از رصد و شناسایی خریداران سیم و کابل مسروقه نیز خبر داد و با هشدار به کسانی که در این زمینه فعال هستند گفت: هرکس در زمینه خرید اموال مسروقه فعال باشد در ارتکاب سرقت توسط سارقان شریک است و برابر قانون به مجازات های تعیین شده محکوم خواهد شد

وی از اجرای با بیان اینکه طرح ویژه نظارت و کنترل بر ضایعاتی ها به صورت مرتب توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اجرا می شود تاکید کرد: در صورتی که اموال مسروقه به ویژه سیم و کابل های برق مسروقه در واحدهای آنها کشف شود این افراد به جرم خرید و فروش اموال مسروقه دستگیر و ضمن پلمب واحد مربوطه متهمان به مرجع قضائی معرفی می شوند.

 




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید