دستگیری یکی از اعضای باند سرقت کابل برق در سیب و سوران


ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915791

نوری فرید از دستگیری یکی از اعضای باند سرقت سیم برق و اعتراف وی به وجود باند چهار نفره سرقت سیم برق و همچنین شناسایی پرونده های متعدد سرقت سیم و کابل برق در شهرستان های همجوار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نوری فرید فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: در پی بروز چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر و بروز مشکلاتی برای شهروندان، رسیدگی به این مشکل در دستور کار ماموران قرار گرفت. از هوش شهری

وی افزود: ماموران آگاهی سیب و سوران پس از انجام یکسری اقدامات و گشت های هدفمند در حوزه امنیتی موفق به دستگیری یکی از اعضای باند چهار نفره سارقان سرقت سیم های برق شدند.

این افسر پلیس با بیان اینکه دیگر همدستان این فرد شناسایی شده اند، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به بسیاری از موارد سرقت سیم و کابل برق در شهرستان های سیب و سوران، سراوان و مهرستان اعتراف کرد که از باندهای … 4. انجام چندین سیم و کابل برق در شهرهای سراوان سیب، سوران و مهرستان انجام می شود.

نوری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن پیگیری تذکرات پلیس، در صورت مشاهده هرگونه حرکات مشکوک افراد غریبه در محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهید. در اسرع وقت 110 اطلاع رسانی کنید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید