شناسایی و دستگیری اعضای باند اسکیمر در میاندوآب / کشف 120 کارت بانکی کپی شده توسط اعضای باند


ساعت: 18:42
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879671

فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری سه نفر که به صورت غیرقانونی از حساب بانکی شهروندان پلیس فتا شهرستان برداشت کردند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ فهرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار داشت: تعدادی از مالباختگان با فتوای پلیس شهرستان میاندوآب با ارائه گزارش قضایی به پلیس آگاهی مراجعه کرده و مدعی شدند که این مبالغ به صورت غیرقانونی از حساب آنها برداشت شده است و این در حالی است که کارت های بانکی مشتریان در اختیار آنها بود.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با توجه به حساسیت های موجود، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و بررسی با هماهنگی قضایی آغاز شد.

وی گفت: با انجام اقدامات فنی و سایبری اعضای باند اسکیمر در یکی از محله های شهرستان میاندوآب دستگیر و به مقر انتظامی اعزام شدند.

رستم پور گفت: متهمان دستگیر شده در پوشش دفتر خدمات رایانه ای، کارت های بانکی شهروندان را کپی کرده و با حضور در شهرهای عمیق و مرزی کشور اقدام به خرید کالا و یا دریافت وجه نقد از اصناف و کسبه می کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: از متهمان این پرونده 120 کارت بانکی کپی و یک هزار و 700 کیلوگرم برنج کشف و ضبط شد که با وجوه برداشت شده از حساب مالباختگان به همراه سایر تجهیزات الکترونیکی خریداری و یک دستگاه خودرو نیز خریداری شد. کشف و ضبط. مصادره شده است. تبدیل شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: هم اکنون تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید