باند سارقان اماکن خصوصی در میاندوآب منهدم شد


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918412

فرمانده انتظامی میاندوآب از انهدام این باند و دستگیری دو سارق حرفه ای و یک فروشنده اموال مسروقه در آن شهرک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز گفت: با هوشیاری ماموران تخصصی کلانتری شبیلو دو سارق سابقه دار و حرفه ای ساختمان ها، منازل، باغات و اقلام نیمه کاره خودرو و موتورسیکلت و یک نفر که اقلام مسروقه خریداری شده شناسایی و به مقر منتقل و به پلیس معرفی شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پس از دستگیری سارقان 50 فقره سرقت المان های ساختمانی، قطعات موتور آب، عناصر داخلی خودرو و موتورسیکلت و …. آنها به ساختمان های نیمه تمام و خانه های باغ اجازه می دهند.

وی گفت: متعاقبا با هماهنگی مقام قضایی محترم در عملیاتی هماهنگ مخفیگاه فروشنده کالاهای مسروقه بازرسی و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

رستم پور با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه 10 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه دو سارق حرفه ای و یک خریدار اموال مسروقه دستگیر و به همراه تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این نیروی انتظامی به شهروندان توصیه کرد: در حین استفاده از دیده بان محله، منازل و باغات خود را از نظر حفاظت فیزیکی مستحکم کنید و از قفل درها استفاده کنید و پنجره های خود را به نرده های فلزی مستحکم مجهز کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید