وزارت اطلاعات: باند بزرگ سارقان و جاعلان زمین در تهران منهدم شد

وزارت اطلاعات: باند بزرگ سارقان و جاعلان زمین در تهران منهدم شد

روز جدید : وزارت اطلاعات اعلام کرد: اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از بزرگترین باندهای حرفه ای تصرف زمین و جعل اسناد به ارزش 3000 میلیارد تومان را شناسایی و به هلاکت رساند.

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، یکی از بزرگترین باندهای زمین خواری حرفه ای که در زمینه جعل اسناد، کلاهبرداری، مصادره و فروش اراضی عمومی و اموال شهروندان فعالیت داشت، شناسایی و متلاشی شد.

تمرکز این باند در مناطق باکیفیت استان تهران مانند شمیران، خان، لویزان، سعادت آباد، ازگل، گلهک، پونک، فشم، فیروزکوه، کهریزک و برخی پلاک ها در مازندران، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، البرز و… است. معیارهای. ، تعداد زیادی از این قطعات را حفظ کرده است.

این شبکه متشکل از تعدادی تاجر و جاعل زمین است که با کمک مستمری بگیران در ثبت اسناد و یکی از دفاتر اسناد رسمی در یک فرآیند پیچیده اقدام به شناسایی زمین های بدون ملک، املاک خارجی و اراضی عمومی در اقصی نقاط کشور کرده اند. با جعل اسناد مربوط به این اراضی به نام تعدادی از کلاهبرداران و اخذ وکالتنامه از آنها موفق به اخذ سند رسمی برای این زمین ها شده اند.

با ورود سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در این پرونده، از واگذاری مالکیت اراضی مذکور به مساحت بیش از 200 هزار متر مربع و به ارزش تقریبی 3 هزار میلیارد تن جلوگیری و 15 کلید. اعضای این باند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وزارت اطلاعات با هشدار نسبت به هرگونه سودجویی و تعدی به اراضی عمومی و اموال شخصی شهروندان، حفظ حقوق عمومی را وظیفه قانونی خود دانسته و با متجاوزان به بیت المال و حقوق شهروندان مبارزه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید