تیم جاعلان حرفه‌ای مهر و اسناد مقامات قضایی و ادارات دولتی منهدم شد



تیم جاعلان حرفه‌ای اسناد و مهر مقامات قضایی و ادارات دولتی با ورود سربازان گمنام امام زمان(عج) در مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه منهدم شد.

تیم جاعلان حرفه‌ای مهر و اسناد مقامات قضایی و ادارات دولتی منهدم شد


به گزارش

خبرگزاری موج،


در پی دریافت شکایت از شهروندان مبنی بر جعل اسناد دولتی و رسمی، امضا و مهر مقامات قضایی، مهر و علامت ادارات مهم دولتی و قضایی به دلیل حساسیت و پیچیدگی موضوع، در هماهنگی با مراجع ذیربط و پس از دریافت استعلام‌های لازم، بررسی پرونده در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه قرار گرفت.

در یک دوره اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات اولیه، یکی از متهمان باند جعل حرفه‌ای دستگیر شد که پس از اقدامات آزمایشگاهی، فنی و اطلاعاتی پیچیده توسط سربازان گمنام حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، متهم اصلی نیز شناسایی شد.

ماموران حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در مرحله دوم عملیاتی با اقدام فنی و از پیش هماهنگ شده موفق به کشف مخفیگاه اصلی متهم شده و همزمان متهم را در محل وقوع جرم و همراه با انبوهی از اسناد و مدارک جعلی و تجهیزات مدرن جعل دستگیر کردند. از متهم تعداد قابل ملاحظه‌ای مهر، علامت، اوراق جعلی ادارات و اسناد و مدارک خام و جعلی کشف و ضبط شد.

متهمان با استفاده از اسناد جعلی موفق به انعقاد فقره‌های متعددی از قرارداد در مناطق شمالی شهر تهران از جمله ولنجک و زعفرانیه تهران با اشخاص شده بودند که میزان تعهدات صورت گرفته در یک شکایت در منطقه یک تهران رقمی بالغ بر ۱۶۷ میلیارد تومان برآورد شد.

براساس این گزارش، کارشناسان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه همچنان در حال انجام تحقیقات فنی برای شناسایی سایر عوامل، مرتبطان و ابعاد دیگر وقوع جرم هستند.




آیا این خبر مفید بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.


پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.


پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید