اجرای پروژه ملی «مهر بنی مهر» تا آغاز مهر امسال


ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897918

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به اجرای طرح ملی «مهر بنی مهر» از ابتدای تابستان گفت: سال گذشته 9 هزار مدرسه با همکاری خیرین تجهیز و تامین شد.

محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ; وی به اجرای طرح ملی مهربانی مهر از ابتدای تابستان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح برای تامین اقلام مورد نیاز دانش آموزان کم برخوردار و تجهیز مدارس مناطق محروم تا ابتدای تابستان ادامه دارد. به طوری که می توان گفت در سال گذشته 9 هزار مدرسه با کمک خیرین تجهیز و تامین شد.

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای این طرح ملی با هدف رفع نیاز دانش آموزان محروم و تجهیز مدارس مناطق محروم در آغاز سال تحصیلی است که با حمایت خیرین اجرایی می شود، گفت: طرح های هلال احمر به گونه ای که نه تنها این طرح در هر استان به صورت مستقل اجرا می شود، بلکه از توانمندی ها و خیرین برخی استان ها استفاده کرده و به عنوان استان های خاص معرفی می کنیم تا استان های دیگر تحت پوشش قرار گیرند.

به گزارش گلفشان، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان متولی تعلیم و تربیت جوانان جامعه در راستای اهداف عام المنفعه و امدادی همواره تلاش می کند تا فرهنگ نیکوکاری را در جامعه ترویج دهد. احیای ارزش های خیریه علاوه بر حمایت از گروه های آسیب پذیر به ویژه در میان کودکان، نوجوانان و جوانان.

وی در پایان با بیان اینکه ذینفعان این طرح خود دانش آموزان هستند، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش حمایت از دانش آموزان محروم و تجهیز مدارس مناطق محروم، بهره مندی از مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ نیکوکاری در بین اعضا و داوطلبان سازمان جوانان هلال احمر .

دیدگاهتان را بنویسید