پروژه 200 واحدی کوی برکت تا پایان مهر به متقاضیان واگذار شود/ از برق رسانی به پروژه های مسکن شرق زنجان عاجزیم.


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900681

موضوعات مختلفی از جمله تحویل پروژه 200 واحدی کوی برکت تا پایان مهرماه و تامین زیرساخت های پروژه مسکن در جلسه شورای مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; محسن افشارچی صبح امروز در جلسه هیات مسکن استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مسکن ملی گفت: پروژه 200 واحدی کوی نصر تا پایان مهرماه به متقاضیان واگذار شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید ظرف یک هفته برای پروژه 200 واحدی شهرستان نصر برق تامین شود، گفت: خسته هستم و خودم به همه چیز رسیدگی کردم.

در ادامه این نشست بهرام جوادی با بیان اینکه در صورت انجام برنامه ریزی کوی برکت، برق پروژه 200 واحدی کوی نصر را تامین می کنیم، ادامه داد: برای تامین برق پروژه های گلشهر کاری انجام نداده ایم.

مدیرعامل شرکت برق استان زنجان با بیان اینکه برق رسانی به پروژه های گلشهر نیازمند اعتبار زیادی است و در توان ما نیست، افزود: با این شرایط نمی توانیم برق پروژه های گلشهر را تامین کنیم.


تامین زمین برای 8500 واحد مسکونی جدید

سعید شاهین فر با بیان اینکه 96 هزار نفر برای مسکن مهر ثبت نام کردند، گفت: 31 هزار متقاضی دارای شرایط اولیه بودند.

وی با بیان اینکه حدود 19 هزار واحد مسکونی شروع شده و قرارداد 17 هزار واحد منعقد شده است، گفت: مجوز ساخت 6 هزار واحد مسکونی آغاز شده و 15 هزار واحد مسکونی به مرحله اسکلت رسیده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه میزان متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن 2180 میلیارد تومان است، افزود: برای این طرح ها بیش از 1700 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پروژه های M2 و M6 با تاخیر در حال انجام است و بخشی از این تاخیرها مربوط به مسائل مالی و برخی دیگر به دلیل مسائل فنی است، تصریح کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی پروژه M6 تا پایان سال تکمیل می شود. سال و تحویل این واحدهای مسکونی در ابتدای سال خواهد بود.1402 انجام شده است.

شاهین فر با بیان اینکه برای 8 هزار و 500 واحد مسکونی نیازمند تامین زمین هستیم، گفت: برای این میزان مسکن به 60 تا 70 هزار هکتار زمین نیاز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید