400 میلیون وام مسکن در راه / مسکن ثبت نام متقاضیان مسکن تا جلسه شورای پول و اعتبار

زمان: 13:38
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777132

وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق پیشنهاد وزارت راه سقف ساختمان های مسکونی در شهرهای بزرگ 400 میلیون تومان و در روستاهای کشور 250 میلیون تومان تعیین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رستم گاسمی امروز در مراسم تودیع و ارائه مدیرعامل شرکت راه آهن به خبرنگاران با اشاره به احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال گفت: تامین زمین برای 2 میلیون واحد مسکونی در فاز اول این پروژه در دستور کار و تا کنون این اراضی در 800 هزار.شهر کشور نشان داده شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قانون تولید و عرضه مسکن گفت: سیستم بانکی موظف است سالانه 360 تریلیون تن معادل 20 درصد از ابزارهای پرداختی را برای بخش مسکن اختصاص دهد. این وام برای تعیین میزان توزیع این تسهیلات باقی می ماند.

گاسمی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای سقف تسهیلات ، گفت: طبق پیشنهاد ما ، سقف تسهیلات مسکن در شهرهای بزرگ 400 میلیون تن و در مناطق روستایی 250 میلیون تن تعیین شده است. به “

وی در مورد ثبت نام متقاضیان گفت: پس از مشخص شدن امکانات در جلسه فردا ، سامانه ثبت نام سمن شروع به کار کرد و متقاضیان باید برای ثبت نام اقدام کنند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه فرم C نامزدها باید سبز باشد ، گفت: کارشناسان اعتراضاتی را به فرم B اعلام کرده اند که این اعتراضات در شورای عالی مسکن مطرح می شود اما قبل از تایید نهایی نامزدهای شاخص ما ، فرم ج

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید