200 واحد مسکونی در کوی نصر زنجان از مهرماه به متقاضیان واگذار می شود


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895567

در بازدید وزیر از پروژه های ملی مسکن اعلام شد؛

200 واحد مسکونی پروژه نصر در مرحله نجاری است و از ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موفا رسا; وزیر کشور در سفر یک روزه خود به زنجان از پروژه های ملی مسکن مهر بازدید کرد، مسعود بیات منش در این بازدید گفت: 17 هزار واحد مسکن ملی در مرحله اول نهضت ملی مسکن با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید. و 12000 واحد نیز در هفته دولت کلنگ داشت. اما از 17000 واحد مذکور در مراحل مختلف فونداسیون تا مرحله نازک کاری هستند. پروژه کوی نصر 800 واحد دارد که 200 واحد آن در مرحله نجاری است و ماه آینده تحویل می شود.

وی با بیان اینکه مابقی پروژه های کوی نصر نیز در سه ماهه اول سال 1402 تحویل متقاضیان می شود، تصریح کرد: این سایت دارای 5200 واحد در قالب 7 پروژه خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برای اولین قراردادها 4 قرارداد آماده داریم گفت: شبکه آبرسانی و فاضلاب به بهره برداری کامل رسیده و پست های برق نیز به بهره برداری رسیده است، گازرسانی نیز تا یک ماه دیگر انجام می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس توافق دو مدرسه تجهیز شده است، تصریح کرد: ابتدا باید دبستان را تجهیز کنیم، البته 6 مدرسه راه اندازی شده است.

بیات منش با اشاره به جانمایی مساجد نیز تصریح کرد: پیاده راه با حاشیه های تجاری با پارک دو هکتاری و مسجد محله در میانه پروژه احداث می شود.

وی منطقه شرق زنجان را از نظر خدمات رسانی ضعیف دانست و ادامه داد: اما پیش بینی می شود در کوی زنجان خدمات رسانی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به پروژه M1 که دارای 512 واحد مسکونی است، خاطرنشان کرد: در این پروژه ها بلوک ها 6 تا 7 طبقه خواهد بود.

وی با اشاره به فضای سبز در پروژه کوی زنگان گفت: حدود 8 هکتار فضای سبز در این سایت در نظر گرفته شده است. با توجه به وجود چاله در این محل، اقداماتی را برای پوشاندن چاله انجام می دهیم.

وی با اشاره به اینکه نیاز ما افزایش وام ملی مسکن است که در حال حاضر وام 350 میلیون تومان است، ادامه داد: هر واحد مسکونی در این پروژه 140 متر است که خالص آن 90 متر است، به عبارتی قیمت هر مسکن این است. 650 میلیون تومان و هر متر تقریبا 6 میلیون تومان خواهد بود. 140 متر به نام فرد در سند اضافه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید