10000 واحد مسکونی برای متقاضیان کمک ساخته می شود/ساخت 120000 واحد روستایی در طرح جهش مسکن


ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895752

بختیاری گفت: 10 هزار واحد مسکونی تا پایان سال برای مددجویان کمیته امداد ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سفیرافلاک، سید مرتضی بختیاری صبح امروز در جلسه شورای مسکن که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: همدلی در سطح استان مایه خیر و برکت است و با تلاش هایی که در لرستان صورت گرفت، در جایی که در کنار هم هستیم، دست پرتوان خداوند ظاهر می شود. رتبه استان به طور جدی تغییر کرده و ارتقا یافته است.

وی افزود: با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی، کمک به نیازمندان ادامه دارد و خیرین زیادی در این مسیر وجود دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به موضوع مسکن تصریح کرد: در این راستا با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی توافق شد و 500 هزار واحد محقق خواهد شد. و در مدت 30 ماه ساخته شده است که در این راستا رضایت مدیریت را جلب کرده و دولت نیز در این زمینه حمایت قاطع دارد.

وی افزود: علاوه بر این در بحث نهضت ملی مسکن 232 هزار متقاضی ثبت نام کردند، اما واریز 40 میلیون تومان باطل شد و تنها 10 هزار نفر باقی ماند و نامه ای که به دنبال آن در نهایت منجر به این شد که 40 میلیون تومان نیاز باشد. برای ثبت نام نیازی به مشتریان نیست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تصریح کرد: علاوه بر این 40 هزار واحد تفاهم نامه با بسیج سازندگی برای ساخت در روستاها داریم که تاکنون 23 هزار واحد ثبت نام شده و اکثر آنها مجوز و مجوز دریافت کرده اند. این بخش شامل در حال حاضر تعداد خانوارهای دو نفره رو به کاهش است بنابراین با کمک بسیج سازندگی تا پایان سال آینده هیچ مشتری روستایی بدون مسکن نخواهیم داشت.

بختیاری گفت: برای ساخت 10 هزار واحد مسکونی با بنیاد مصطفان قرارداد داریم و قرار است تا پایان امسال خدمات مطلوبی برای مستضعفان به اتمام برسد و پیشرفت خوبی نیز وجود دارد و اگر این 10 هزار واحد تا پایان سال ساخته شود. امسال 10000 واحد دیگر ساخته می شود.» تفاهم نامه امضا خواهد شد.

وی بیان کرد: در راستای رونق مسکن 360 هزار واحد تفاهم نامه داریم که در مدت چهار سال از چهار میلیونی که باید ساخته شود، 120 هزار واحد در روستاها و مابقی برای شهر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید