بنیاد مسکن در 10 نقطه کشور احیا می کند/ 212 هزار واحد مسکونی در نقاط شهری و روستایی کشور در حال ساخت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی اظهار داشت: 4 دهه فعالیت و خدمات دهی شاهد اقدامات موثر و قابل توجه بسیاری برای مردم بوده است.

نق زاد گفت: خدمت در هر دژ نظام اسلامی عبادت بزرگی است، اما در بنیاد مسکن با توجه به شرایط، ویژگی های خاص خود را دارد چرا که بنیاد مسکن انقلاب ریالی از بودجه جاری اختصاص نمی دهد. جمهوری اسلامی».

وی ادامه داد: بیش از 80 درصد بودجه کشور صرف امور جاری و 20 درصد آن صرف اقدامات زیربنایی می شود و بنیاد مسکن موفق می شود بودجه جاری کشور نداشته باشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب کارکنان مسئولان کشور است و در تمامی حوادث از زلزله و سیل گرفته تا احیای مناطق آسیب دیده حضور میدانی دارد.

بنیاد مسکن در حال بازسازی مناطق در 10 نقطه از کشور است

نق زاد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم اکنون در 10 نقطه کشور در حال بازسازی مناطق شامل 6 زلزله زدگان و 4 منطقه سیل زده است. او همچنین در حال برنامه ریزی برای بازسازی است.

وی بابیان اینکه بنیاد مسکن از ابتدای هر حادثه ای با حضور در زمین و زنده کردن امید در دل مردم به تقویت قلب مردم پرداخته است، ادامه داد: خدمت به مردم بزرگترین موفقیتی است که به برکت نظام اسلامی به دست آورده ایم و باید قدر این امر را بدانیم. فرصت عالی. “

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب در این سال ها منشأ خدمات و خیرین بسیاری بود، اما هنوز جای کار زیادی داریم و باید برای پاسخگویی به دغدغه های مردم تلاش مضاعف شود. به خصوص در حوزه مسکن.

وی افزود: یکی از حوزه هایی که رئیس جمهور به صورت ارقامی به آن اشاره کرد، وعده ساخت یک میلیون مسکن است که نشان از اهمیت مسکن برای دولت دارد و همه باید در تحقق این مهم کمک کنیم.

212000 خانه در مناطق شهری و روستایی کشور در حال ساخت است

نق زاد گفت: باید در حوزه مسکن شهری جدیت بیشتری داشته باشیم و بنیاد مسکن در حال حاضر 212 هزار و 37 واحد در نقاط مختلف شهری و روستایی در حال ساخت است که از این تعداد 157 هزار و 699 واحد روستایی و 54 هزار و 338 واحد شهری است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از یک میلیون خانه که قرار است در دولت سیزدهم ساخته شود، 400 هزار خانه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می شود و تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار می گیریم.

وی افزود: اطمینان داریم با تمام تلاش و هم افزایی وعده دولت مبنی بر ساخت یک میلیون مسکن محقق خواهد شد و همه ما موظفیم در این راستا به دولت کمک کنیم چرا که این اتفاق بزرگ آثار و برکات زیادی برای مردم خواهد داشت. کشور.”

نق زاد گفت: خوشبختانه کارکنان و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روحیه جهادی و انقلابی استقامت و تعهد دارند و به صورت گمنام در کشور فعال هستند و این روحیه باید در گذشته برای خدمت به مردم تداوم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: توان خدمت رسانی به مردم بسیار محدود است و باید از وظایف خود به نحو احسن برای خدمت صادقانه استفاده کنیم و تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم در اسرع وقت انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید