مجتمع های شهر زنجان مونتاژ می شود/ بازار روز جدید در شرق زنجان راه اندازی می شود


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820961

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و محصولات کشاورزی شهرداری زنجان:

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و محصولات کشاورزی شهرداری زنجان گفت: کانکس ها و غرفه های موجود در شهر زنجان به مرور زمان تجمیع شده و به سمت ایجاد بازارچه میوه و تره بار می روم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مهاجری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: شهرداری زنجان از رویکرد اجاره کانکس و غرفه به متقاضیان فاصله گرفته و به سمت ایجاد میادین میوه و تره بار در سطح شهر می رود.

وی با بیان اینکه این پادگان هم غیرقابل کنترل بوده و هم باعث ایجاد ترافیک و آسیب به منظره و زیبایی شهر می شود، گفت:

مهاجری افزود: بازارچه میوه و تره بار در کوی های الهیه و رضوان احداث شده و در جاده امجدیه نیز بازارچه ای در حال ساخت است که تا 2 ماه آینده آماده می شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زنجان با بیان اینکه کاربری سوله و غرفه در سطح شهر دو نوع است، گفت: برخی متعلق به خود و برخی دیگر متعلق به این سازمان هستند و در حالی که اجاره داده می شوند. 8 سوله در منطقه این شهر نیز متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و توسط آنها اداره می شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد غرفه ها و غرفه های متعلق به CA به ترتیب 14 و 8 غرفه است، خاطرنشان کرد: 26 غرفه و 20 غرفه نیز متعلق به خود بوده و شهرداری تنها عوارض مربوطه را دریافت می کند.

مهاجری در خصوص ساماندهی وانت های دستفروش در نقاط مختلف شهر خاطرنشان کرد: وانت هایی که در میدان ولی عصر جمع آوری شده بودند ساماندهی شده و هم اکنون در مقابل بیمارستان ولی عصر و در یک مکان مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه توقف وانت های دستفروش در نقاط مختلف علاوه بر ایجاد ترافیک و منظره های نامناسب شهری، خطرات زیادی را ایجاد می کند، افزود: وانت های مستقر در بزرگراه باخمن 22 (روبروی پارک بانوان) به زودی ساماندهی و جابه جا می شوند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زنجان گفت: روبروی پارک بانون و بالای زمین فوتبال زمین مورد نظر ما وجود دارد و اگر زمین خصوصی نباشد، ما ون ها را سازماندهی می کند و آنها را هدایت می کند تا در آنجا مستقر شوند.”

وی با اشاره به فعالیت جمعه بازار زنجان از اواخر سال گذشته گفت: در حال رایزنی با اداره کل راه و شهرسازی هستیم و زمینی در شرق زنجان در اختیار شهرداری قرار می دهند. منطقه شرق زنجان ایجاد می شود.

مهاجری در خصوص فعالیت کشتارگاه شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: کشتارگاه قدیمی بازسازی شده و اکنون کشتارگاه بخش خصوصی در جای دیگری مشغول به فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه میدان دام متعلق به شهرداری زنجان است، افزود: شهرداری اصطبل ها را بر اساس قیمت کارشناسی اجاره کرده است و همچنین محوطه محل خرید و فروش دام و دام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید