توزیع کیسه زباله و هیزم شهرداری زنجان در روز طبیعت برای شهروندان / آماده سازی پارک های شهر زنجان برای روز طبیعت


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818512

سرپرست خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: همکاران معاونت خدمات شهری صبح روز 13 فروردین ماه برای توزیع کیسه زباله و هیزم در مبادی ورودی و خروجی شهر زنجان مستقر می شوند و در نوبت عصر همان روز برای تحویل زباله های شهروندان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلم حسن احمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به تعطیلات پیش رو و فرا رسیدن 13 فروردین روز طبیعت گفت: همکاران معاونت.

وی با اشاره به اینکه به شهروندان کیسه زباله و هیزم اهدا می شود، خاطرنشان کرد: همکاران در بعدازظهر روز طبیعت در تمامی مبادی ورودی شهر زنجان مستقر شده و کیسه های زباله را از شهروندان دریافت خواهند کرد.

احمدی با اشاره به قرعه کشی بین شهروندان افزود: تمامی شهروندانی که در بدو ورود به زنجان کیسه زباله خود را به همکاران شهرداری تحویل دهند، حساب قرعه کشی دریافت می کنند و این حساب به همه شهروندان صرف نظر از دریافت کیسه زباله تعلق می گیرد. از شهرداری یا کیسه های زباله خود.» پیشنهاد ارائه شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: هدایایی به قید قرعه بین تعدادی از شهروندان توزیع می شود و برای حفظ محیط زیست هدایایی را گذاشتند تا عصر روز طبیعت جمع آوری و تحویل شهرداری شود.

وی گفت: شهرداری زنجان در راستای ارج نهادن به فرهنگ بی زباله در طبیعت و تلاش شهروندان در پاکیزه نگه داشتن محیط زیست این قرعه کشی و هدیه-سوغات را برگزار می کند.

احمدی با اشاره به آماده سازی پارک های سطح شهر برای استفاده شهروندانی که در روز طبیعت از شهر خارج نمی شوند، گفت: سرویس های بهداشتی، نمازخانه، آبخوری ها و سایر موارد مربوط به نظافت پارک ها و این مراکز برای شهروندان آماده شده است. استفاده در روز طبیعت

وی خاطرنشان کرد: بوستان های ملت، ارم، گلستان و جنوب زنجان (خانه قرآن) در روز طبیعت برای استفاده شهروندان باز است.

احمدی افزود: سازمان آتش نشانی شهرداری نیز به مناسبت روز طبیعت در تمامی مبادی و پارک های شهر زنجان کشیک است تا در صورت بروز حادثه احتمالی در اسرع وقت حضور داشته باشد و مشکلی برای مردم پیش نیاید. خاطرات خوشی از گذراندن یک روز در طبیعت در کنار خانواده داشته باشید.

سرپرست خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: شهرداری خدمات رسان است و ارائه خدمات شهری نه تنها در نوروز بلکه در طول سال حتی یک ساعت هم تعطیل نیست.

وی گفت: خدمات شهری اعم از زباله گردی، آتش نشانی، اماکن، حمل و نقل، کسب و کار، فرهنگی و … به صورت مستمر خدمات رسانی می کند و تعطیل نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید