تجهیزات پارک بازی مونتاژ شده با تصمیم ستاد کرونا / تجهیزات پارک بازی در زنجان استاندارد می شود

ساعت: 21:29
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1783062

سرپرست سیما، سازمان منظر و فضای سبز شهرداری زنجان:

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: وسایل بازی در بوستان ها و فضاهای سبز شهر زنجان که با تایید کارخانه کرونا جمع آوری شده بود، در آینده نزدیک و به تدریج توسط کارخانه کرونا مجددا نصب می شود. کسب استانداردهای لازم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن گوربانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: در اوج شیوع بیماری عروق کرونر قلب و بر اساس مصوبات ستاد فرماندهی انتظامی استان و دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی استان، وسایل بازی در پارک های شهر زنجان برای جلوگیری از تجمع شهروندان مونتاژ شد.

وی با بیان اینکه این اقدام بر اساس اخطارها و دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی استان جمع آوری شده است، خاطرنشان کرد: نامه ای مبنی بر نصب تجهیزات به شهرداری های مناطق چهارگانه زنجان صادر شده و نواحی مجدداً نصب خواهند شد. تجهیزات موجود در پارک ها پس از دریافت استانداردهای لازم. .

قربانی با تاکید بر اینکه هدف از جمع آوری وسایل بازی در پارک ها جلوگیری از تجمع مردم است، افزود: در ابتدا بنرهایی در پارک ها نصب شد تا از استفاده شهروندان از این وسایل جلوگیری شود اما همچنان شهروندان به ویژه کودکان از آن استفاده کردند. تجهیزاتی که در نهایت تصمیم گرفت آنها را جمع آوری کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با بیان اینکه تعدادی از اماکن بازی از استاندارد کافی برخوردار نیستند، گفت: به هر حال تجهیزات جمع آوری شده توسط ما در برنامه است که مجددا نصب می شود. در اسرع وقت در پارکها.مدت پس از دریافت استانداردهای مربوطه.«شهرداریهای مناطق نیز مسئولیت نصب تجهیزات را بر عهده دارند.

وی در پاسخ به اینکه جمع آوری وسایل بازی منجر به تجمع شهروندان در شهربازی های سرپوشیده شده و خطر سرایت ویروس در آنجا بیشتر است، گفت: به بیماری عروق کرونر قلب مبتلا نشوید و در این زمینه دستورالعمل ها را رعایت کردیم. کارکنان عروق کرونر و دانشگاه علوم پزشکی استان.

قربانی گفت: حتی بر اساس این دستورالعمل شهربازی پارک ملت زنجان را تعطیل کردیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با بیان اینکه واقعاً با سرقت وسایل بازی در پارک ها مشکل داریم، گفت: شهرداری تجهیزات را خریداری می کند و استانداردهای مربوطه را با هزینه بالایی دریافت می کند، اما متأسفانه ما گاهی اوقات تجهیزات سرقت را ببینید. این شهر را زیبا نمی کند.

وی با بیان اینکه در این زمینه نیازمند مشارکت مردم هستیم، گفت: بیش از 100 پارک و شهربازی در داخل آنها در شهر زنجان داریم که اگر مردم در نگهداری این تجهیزات به درستی مشارکت نکنند و شاید نتوانیم شهروندان خدمات ارائه می دهند و کارها را انجام می دهند.

قربانی خاطرنشان کرد: شهرداری مسئولیت نگهداری اموال و تجهیزات عمومی را بر عهده دارد اما لازم است هم مردم و هم سایر نهادها از جمله نیروی انتظامی در این زمینه نقش خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید