۱۰ سری تجهیزات بازی برای پارک های زنجان خریداری می شود / توسعه عادلانه فضای سبز زنجان با اولویت مناطق کم برخوردار


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839167

سرپرست سیما، سازمان منظر و فضای سبز شهرداری زنجان:

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در دستور کار خرید و نصب 10 سری تجهیزات و وسایل بازی در پارک های شهر زنجان است که خریداری و خریداری می شود. نصب شده برای مناطق کم برخوردار شهر زنجان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد فیلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی در خصوص نصب وسایل بازی و سیستم های روشنایی پارک ها و فضای سبز زنجان گفت: این اقدام برای اکثر فضاهای سبز شهر زنجان انجام شد و مشکلات پیش آمده برای تاسیسات پارک را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه وسایل بازی در پارک ها در انبار شهرداری جمع آوری شده است، خاطرنشان کرد: با ورود اداره کل استاندارد استان به این موضوع برخی از امکاناتی که استاندارد کافی برای استفاده در پارک ها را نداشتند منسوخ شدند.

فیلو با بیان اینکه در بحث استاندارد و بودجه جدید شهرداری باید به دنبال خرید تجهیزات جدید باشیم، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده خرید و نصب 10 سری تجهیزات و وسایل بازی در پارک های شهر زنجان انجام می شود. افراد کم درآمد زنجان خریداری و نصب شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان در خصوص برخی پارک ها که وسایل بازی ندارند و هنوز نصب نشده اند، گفت: نصب تجهیزات در پارک ها از چهار پهنه و سیما انجام می شود. و منظر با مسائل مربوط به خرید، پیگیری و نظارت. او این کار را انجام می دهد.

وی در خصوص برخی شهرهای اقماری که فاقد پارک و فضای سبز هستند، گفت: بر اساس طرح کلی فضای سبز، توسعه فضای سبز در تمامی نقاط زنجان بر اساس برنامه و زمانبندی مدون انجام می شود.

فیلو با بیان اینکه اولویت توسعه فضای سبز با مناطق کم برخوردار شهر خواهد بود، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر بی توجهی هایی در توسعه فضای سبز شهر زنجان صورت گرفته که به صورت عادلانه، مدون و به صورت عادلانه انجام می شود. به روش برنامه ریزی شده، مردم را راضی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید