ادارات برای آبیاری مناطق سبز از منابع آب چاه استفاده کنند / برای آبیاری مناطق سبز از آب شرب استفاده نشود


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1805765

رئیس کمیته خدمات شهری و مسائل زائران شورای اسلامی شهر قم؛

رئیس کمیته خدمات شهری و مسائل زیارتی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به آبیاری فضای سبز ادارات با آب شرب گفت: با اتصال انشعابات منابع آب چاه ها به دفاتر موجود در فضای سبز. شورای شهر، از این منابع در محیط اداری خود استفاده کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مجتبی سبحانی ثابت، رئیس کمیته خدمات شهری و زائران شورای اسلامی شهر قم در گفت و گو با خبرنگار قم فردا: وی در خصوص آبیاری فضای سبز ادارات با آب شرب گفت: با توجه به میزان آبیاری و شبکه های چاه در اختیار واحدهای فضای سبز شورای شهر، تا حد امکان ادارات را پوشش داده و فضای سبز ادارات را آبیاری می کنیم. کمک.
وی همچنین گفت: ادارات می توانند با اتصال انشعابات منابع آب چاه به اداراتی که در محوطه سبز شورای شهر موجود است، از این منابع برای آبیاری فضای سبز محیط اداری خود برای جلوگیری از مصرف آب شرب استفاده کنند. آب در آبیاری این فضاها.
رئیس کمیته خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه برخی ادارات از آب شرب برای آبیاری فضاهای سبز در محیط اداری استفاده می کنند، گفت: برخی ادارات به منابع آبی چاه ها و آبی دسترسی ندارند. آیا امکان انشعاب برای این دفاتر وجود ندارد و باید از آب شرب برای آبیاری استفاده کنند که البته از نظر ما قابل قبول نیست.
وی افزود: تا جایی که بتوانیم از چاه هایی که در اختیار اداره است انشعاب رایگان می دهیم تا از آب شرب و شهری برای آبیاری استفاده نکنند.
سبحانی با اشاره به اینکه چرا برخی ادارات به خوبی از انشعاب های آبیاری استفاده نمی کنند، دو دلیل دارد، خاطرنشان کرد: دلیل اولی که ممکن است وجود داشته باشد این است که ادارات برای رفع این مشکل با حوزه سبز شهرداری تماس نگرفتند و پیگیری نکردند و دومی دلیل کمبود منابع آب در نزدیکی این دفاتر و عدم امکان انشعاب به این دفاتر است.
وی خاطرنشان کرد: موضوع آبیاری فضاهای سبز ادارات با آب شرب شهری در این بحران آبی معضل بزرگی است و شورای شهر از تمامی ادارات می خواهد که برای رفع این مشکل با واحد شهرداری تماس گرفته و چاه آب دریافت کنند. آبیاری فضا محیط اداری سبز جهت اجرای همکاری های لازم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید