آب شرب شهرکرد کاملا سالم و مورد تایید است/مردم از استفاده از سایر منابع آب شرب خودداری کنند


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896583

علی احمدی گفت: آب شرب مصرفی مردم شهرکرد کاملا سالم و بدون آلودگی است. به مردم توصیه می کنم به جای آب از منابع دیگر مانند چاه های کشاورزی یا آب معدنی از آب آشامیدنی لوله کشی استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی احمدی رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: پس از چند روز قطعی آب شهرکرد، مجتمع دانشگاه علوم پزشکی بلافاصله وارد عمل شد و با حساسیت موضوع آب شرب را تحت کنترل درآورد.


وی افزود: خوشبختانه در زمان قطعی آب و پس از تامین آب از منابع مختلف و وارد مدار شدن هیچ گونه بیماری مربوط به آب آشامیدنی ناسالم گزارش نشد.


احمدی ادامه داد: آب شرب مصرفی مردم شهرکرد کاملا سالم و بدون آلودگی است. اگر آب آلودگی داشته باشد اعلام می کنیم.»


وی گفت: اطلاعات و آمار مربوط به بیماری ها به صورت مستمر از مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری جمع آوری می شود. این آمار نشان می دهد که حتی موارد و میزان بیماری ها نیز نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است.


رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به مردم توصیه می کنم به جای آب از منابع دیگر مانند چاه های کشاورزی یا آب معدنی از آب شرب لوله ها استفاده کنند.



احمدی افزود: آب هم اکنون در شبکه آبرسانی شهرکرد از منبع کوهرنگ تامین می شود و کاملا سالم است.


وی بیان کرد: هیچ تضمینی برای سلامت آب خارج از شبکه آبرسانی وجود ندارد، آب چاه کشاورزی می تواند نیترات داشته باشد، زیرا با قطع آب شهرکرد، چاه کشاورزی به دلیل بالا بودن سطح آب از زنجیره آب خارج شد. از نیترات ها


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید