استفاده از 13 حلقه چاه برای تامین آب شرب شهرکرد


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890265

مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

احمدرضا محمدی گفت: 13 حلقه چاه جدید برای رفع مشکل کم آبی در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری به شبکه آبرسانی اضافه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدرضا محمدی، مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی در خصوص اقدامات آبفا برای رفع کم آبی شهرکرد گفت: 13 حلقه چاه جدید برای رفع مشکل کم آبی به شبکه آبرسانی شهرستان اضافه شده است.


وی با بیان اینکه بیش از 20 کیلومتر لوله گذاری برای آبرسانی در شهرکرد انجام شده است، افزود: نصب پکیج کاهش گل و لای، اتصال خطوط موقت آبرسانی و نصب دریچه های جمع آوری آب از چاه های کشاورزی از دیگر اقدامات چهارمحال و … است. شرکت آب و فاضلاب بختیاری.


مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کنترل روزانه آلودگی آب شرب شهرکرد و شهرها و روستاهای اطراف توسط کارشناسان انجام می شود تا آب سالم به دست مصرف کنندگان برسد.


محمدی بیان کرد: استقرار تانکرهای سیار آب در سطح شهر برای تامین موقت آب شرب شهروندان انجام شد که به همین دلیل از استان های مختلف تانکر آب فراخوان شد.


وی خاطرنشان کرد: تامین آب شبانه، توزیع آب بسته بندی، شب کاری، افزایش منابع آبی، افزایش سیستم های آبرسانی، توزیع آب به منازل، تامین مخازن شهری و افزایش ظرفیت برداشت آب از تصفیه خانه سامان از دیگر اقدامات است. برای تامین آب شرب..


مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تلاش شبانه روزی برای افزایش ظرفیت حذف آلودگی آب، افزود: کنترل کیفی، ایجاد حوضچه رسوب گیری، نصب پکیج ضد آلودگی تحت فشار و فعال سازی ایستگاه تعادل از اقدامات است. برای کاهش کدورت آب استفاده می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید