اضافه شدن دو حلقه چاه دیگر برای تامین آب شرب شهرکرد/ شهروندانی که آب دارند باید به صرفه جویی ادامه دهند.


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889604

عبدالعلی ارژنگ گفت: در حال حاضر 11 حلقه چاه به زنجیره آب اضافه شده و هم اکنون دو حلقه چاه دیگر با مساعدت شهرداری شهرکرد اضافه شده و از شب گذشته وارد زنجیره شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد در تشریح آخرین وضعیت آب شرب شهرکرد گفت: در حال حاضر 11 حلقه چاه به زنجیره آبرسانی اضافه شده است و هم اکنون دو حلقه چاه دیگر با مساعدت شهرداری شهرکرد و آنها اضافه شده است. دیشب وارد زنجیره شد


وی افزود: راهکاری برای تامین پمپ در چاه آهکی واقع در کنارگذر شمالی شهرکرد برای خط پدافند سامان به شهرکرد پیشنهاد شد تا بتوان کد ارتفاعی این چاه را افزایش داد و بتوانیم آبگیری بیشتری از این مسیر داشته باشیم. .


فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: همچنین مقرر شد تانکرهای داخل شهر ساماندهی و از ظرفیت بیشتر آنها استفاده شود.


ارژنگ گفت: علاوه بر آبرسانی سیار در مناطق مختلف شهری که مشکلات جدی آب دارند، باید از ظرفیت تانکرها نیز برای تخلیه آب به مخازن استفاده شود.


وی خاطرنشان کرد: به موازات این اقدامات با توجه به اینکه دسترسی مردم به آب بسته بندی و آب معدنی سخت بود، هماهنگی های لازم با بسیج سازندگی برای ساماندهی موکب ها در سطح شهر انجام شد، در این موکب ها آب رایگان. و بسته بندی به صورت رایگان ارائه شد. در دسترس عموم است.


فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: پیش بینی می شد تعداد مخازن برداشت آب افزایش یابد تا تانکرها زمان کمتری برای برداشت آب صرف کنند.


ارژنگ تصریح کرد: همزمان با پیگیری برای ورود به خط انتقال آب چشمه کوهرنگ، آخرین اطلاعات از این خط انتقال حاکی از آن است که آب ورودی به گردنه خلکی با کدورت MTU 1000 آماده خروج از شهرک است. خانه است


وی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم 60 تا 70 لیتر در ثانیه آب شهرکرد را از چشمه کوهرنگ تامین کنیم.


فرماندار شهرکرد از عموم مردم خواست نسبت به صرفه جویی در مصرف آب ادامه دهند تا همه شهروندان حداقل آب را داشته باشند و بتوانیم در اسرع وقت مشکل را حل کنیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید