برگزاری رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب به نام حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در شهرکرد


ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877829

فرمانده حضرت کمار بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

سردار علی محمد اکبری گفت: رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب به نمایندگی از حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و گروه فرماندهان و مقامات، شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت کمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، وزرای نیرو و کشور، استانداران، فرماندهان سپاه استان ها، فرماندهان انتظامی و روسای دستگاه های اجرایی و عمومی و دولتی گفت: رزمایش مشترک برگزار می شود. صرفه جویی در مصرف آب به نمایندگی از حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و جمعی از فرماندهان و مسئولان با برقراری ارتباط تصویری با سپاه استان و درجات.

وی گفت: سپاه در بسیاری از مسائل برای کمک به دولت پیشگام بوده است از جمله صرفه جویی در مصرف آب و برق که در سال های گذشته برنامه بر اساس کاهش 10 درصدی مصرف آب و برق به نتیجه مطلوب رسید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: امسال رزمایشی با عنوان رزمایش صرفه جویی در مصرف آب و برق برای کاهش 30 درصدی مصرف در یگان های مختلف سپاه از جمله؛ پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌ها و حوزه‌ها و پادگان‌های سپاه در حال راه‌اندازی است که الگویی برای ادارات و گروه‌های مختلف نیروهای نظامی و انتظامی خواهد بود و بین خانواده‌های کارکنان نیز توزیع می‌شود تا بتوانیم به طور کلی صرفه‌جویی خوبی داشته باشیم. از امروز اول تیرماه تا پایان شهریور روزهای تابستانی داشته باشیم تا با مشکل قطعی برق یا کم آبی مواجه نشویم.

مجید فرحزاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری نیز گفت: دو دستگاه بسیار مهم و حساس در استان که در تامین انرژی کافی در طول سال به شرکت برق کمک می کنند، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: نیروی انتظامی در حفاظت و نگهداری تجهیزات و سپاه همه ساله در ساعات اوج مصرف به کمک شرکت توزیع برق می آیند تا بتوانیم انرژی مطمئنی را برای مشترکین عزیز تامین کنیم.

فرحزاد هدف از اجرای این رزمایش را تنظیم و تنظیم مصرف آب و برق دانست و گفت: با متخلفان دستگاه ها و نهادهای پرمصرف برخورد می شود.

وی از کنترل شرکت توزیع برق بر 150 بانک اعم از ناظر و شعب مختلف تا 460 ساختمان اداری در استان خبر داد و افزود: به مراکز درمانی و خانگی کمک کنید.

امروز رزمایش صرفه جویی در مصرف با کمک سپاه آغاز می شود

احمدرضا محمدی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و استان بهتیاری نیز گفت: .

محمدی افزود: در بحث آب شرب سالانه حدود 92 میلیون مترمکعب مصرف می کنیم که از این میزان حدود 34 میلیون در تابستان مصرف می شود و این رقم زیادی است که باعث عدم تعادل در تابستان می شود و پیش بینی ما این است که اگر بتوانیم رقم 30% یعنی. برای مصرف 27 میلیون مترمکعب در تابستان می توان از اوج مصرف در روستاها بدون تنش آبی عبور کرد.

وی از برنامه های شرکت آب و فاضلاب برای مدیریت مصرف و افزایش ظرفیت تولید و فرهنگ سازی کاهش مصرف خبر داد و گفت: دستگاه های دولتی شناسایی و تذکرات لازم به مشترکان پرمصرف داده شده و اولویت ما این است که با مشترکین برخورد کنید با مصرف کم و زیاد این عرضه و تقاضاست.

سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به کاهش بارندگی و مشکل آب و برق گفت: همه ما باید به وزارت نیرو و دولت کمک کنیم.

امان اللهی افزود: نیروهای مسلح دارای کادر قابل توجهی هستند و بحث صرفه جویی و مدیریت هزینه ها در این حوزه در سال های اخیر در دستور کار قرار گرفته است. خوشبختانه در کاهش مصرف و کاهش هزینه ها موفقیت های خوبی داشته ایم و همچنان بیش از گذشته در دستور کار هستیم.»

وی ادامه داد: با توجه به رسالت و مسئولیت های نیروی انتظامی، حمایت از ماموریت و برخورد با تخلفات و حفاظت از مراکز، تأسیسات و اماکنی که نیاز به حفاظت دارند را ضروری می دانیم و خواستار همه حمایت ها و حمایت های لازم هستیم. “برای داشتن یک فصل تابستان خوب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید