شهروندان شهرکردی برای صرفه جویی در مصرف آب/ سرما و کاهش دبی چاه، باعث افت فشار می شوند

ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806124

سعید اسکندری با تاکید بر مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب در شهرستان، گفت: سرمای هوا و ذوب نشدن برف باعث کاهش آبدهی چشمه کوهرنگ شده و کاهش دبی چاه های آب شرب باعث افت فشار آب در بخش هایی از شهرکرد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید اسکندری مدیر لوله کشی شهرکرد در گفت و گو با جهانبین نیوز; تاکید بر مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب در شهر.

وی افزود: برودت هوا و ذوب نشدن برف ها باعث کاهش ورودی چشمه کوهرنگ شده و از سوی دیگر کاهش چاه های آب شرب باعث افت فشار آب در نقاطی از شهرکرد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب و همچنین مدیریت مصرف آب شرب تاکید کرد و از مشترکان آب و فاضلاب خواست در ماه های آینده همکاری و همراهی کنند. گذشته.

اسکندری مشکلات فراوان در تولید، نگهداری، ضدعفونی و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی را علاوه بر مدیریت مصرف، صرفه جویی در مصرف آب را نیز به عنوان یک ویژگی مهم برشمرد.

وی به چالش های موجود در حوزه آب شرب اشاره کرد و کمک اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده ها را نقش و تاثیر صرفه جویی در مصرف آب علاوه بر تداوم خدمات خوب آب برای جلوگیری از دسترسی به منابع آبی آینده دانست.

مدیر آبفای شهرستان شهرکرد به تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون با تغذیه مخازن، اجاره چاه های کشاورزی و . . ما توانستیم بخشی از این کمبود را جبران کنیم.

اسکندری گفت: شهرستان شهرکرد حدود 84 هزار مشترک دارد که 15 درصد آنها پرمصرف هستند بنابراین این مشترکان باید در نحوه مصرف آب خود تجدید نظر کنند. این شرکت باید آب خود را متوقف کند.

وی افزود: این توصیه ها در راستای مدیریت مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف آب است و تاکید می کند صرفه جویی صرف هزینه ناکافی نیست، بلکه مصرف مناسب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید