توزیع سیصد سری جهیزیه و هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار غرب استان هرمزگان توسط نیروی دریایی سپاه

ساعت: 19:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802817

فرمانده ناوگان سپاه گفت: ناوگان سپاه از ابتدای شیوع کرونا و در راستای فرامین مقام معظم رهبری، ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و بالغ بر ۱۰۰۰ جهیزیه در اختیار زوج‌های کم‌درآمد جوان مناطق صعب العبور قرار داده است. این رزمایش، هزار بسته معیشتی و سیصد سری جهیزیه به مردم مناطق کم برخوردار غرب استان هرمزگان اهدا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) هفتمین مرحله رزمایش نجات مومنین در منطقه پنجم نیروی دریایی امام محمدبکر (ع) با حضور امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده کل سپاه برگزار شد. نیروی دریایی و دریاسالار دوم علی فرمانده منطقه پنجم ندسا توک.

سردار تنگسیری گفت: این رزمایش در راستای تداوم حرکت مؤمنانه سپاه برای حمایت از معیشت در مناطق کم برخوردار است که با توجه به ویژگی بارز سپاه و کمک به مردم به مردم ارائه می شود.

فرمانده ناوگان سپاه افزود: ناوگان سپاه از ابتدای شیوع کرونا و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و بالغ بر ۱۰۰۰ جهیزیه به زوج های جوان در مناطق کم برخوردار و صعب العبور ارائه کرده است. این رزمایش هزار بسته معیشتی و سیصد سری جهیزیه به نیت شهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمش شهید ابومهدی تقدیم مردم شریف و عزیز مناطق غرب استان هرمزگان می شود. المهندس و شهدای مدافع حرم.

تنگسیری گفت: ارزش مالی هر بسته کمک غذایی پنج میلیون ریال و هر سری جهیزیه بیش از یکصد و پنجاه میلیون ریال و در مجموع بیش از پنجاه میلیارد ریال توسط فرمانده شجاع و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین شده است. سرلشکر انقلاب حسین سلام تهیه و ارائه شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های اخلاقی شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا توجه به مشکلات مردم و خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید