600 دسته جهیزیه و 30 هزار بسته معیشتی در استان هرمزگان توزیع شد.

ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798106

در مراسمی با حضور فرمانده بسیج سازندگی، بیستمین مرحله رزمایش همدلی و همدلی استان هرمزگان در بندرعباس آغاز شد که قرار است 600 سری جهیزیه و 30 هزار بسته غذایی بین مردم و محرومان توزیع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز ؛ شامگاه سه شنبه 23 آذرماه به یاد سردار دلا سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و به نیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بیستمین مرحله رزمایش همدردی و همدردی در هرمزگان برگزار شد. با حضور سردار زهرایی امام سجاد (ع) از هرمزگان در بندرعباس آغاز شد.

سردار سرتیپ دوم محمد زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه بیستمین رزمایش همدلی و همدلی در استان هرمزگان گفت: همدلی در سراسر کشور وجود داشت که تا رسیدن کشور به ساحل امن ادامه خواهد داشت. از ثبات اقتصادی

وی افزود: در حال حاضر خدمات بسیج سازندگی و گروه های جهادی در سطح کشور به خوبی در حال گسترش است. حضور مردم و گروه های جهادی در جوامع هدف گسترش یافته است.

زهرایی گفت: خدمات و فعالیت های موجود در قالب افراد کلیدی و با مشارکت خیرین داریا دل و نیروهای بسیج، پایگاه های خواهران و برادران بسیجی و همچنین تلاش گروه های جهادی افزایش چشمگیری داشته و به اوج خود رسیده است. بیش از 26 میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان کشور توزیع می شود.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون 9 هزار زندانی جرائم مالی غیرعمد با 10 درصد بدهی اصلی خود آزاد و بیش از 16 هزار شغل جدید با طرح های اشتغالزایی ایجاد شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی در بخشی دیگر از سخنان خود سپاه را دست توانمند ملت ایران در عرصه مقابله با ظالمان خارجی دانست و گفت:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید