توزیع 100 هزار بسته معیشتی و 200 سری جهیزیه به یاد سردار دلا در مازندران

ساعت: 23:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800148

جریان همدلی و کمک وفادارانه در سرزمین علویان ادامه دارد.

100 هزار بسته معیشتی و حمایتی و 200 سری جهیزیه به خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده در مازندران به یاد سردار دلا شهید حاج قاسم سلیمانی اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیین پویش ویژه امدادرسانی همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلا، شهید حاج قاسم سلیمانی، امشب با اهدای 100 هزار بسته معیشتی و حمایتی و 200 سری جهیزیه به خانواده های کم بضاعت تاج نشینی برگزار می شود. . استان با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در لشکر عملیات ویژه 25 کربلا بازداشت شدند.

سخنگوی ولی فقیه مازندران در این مراسم با اشاره به سابقه نوع دوستی و خیرخواهی مردم شریف استان مازندران گفت: مردم منطقه شمال کشور حدود 800 میلیارد تومان در دستگیری افراد نیازمند و مجروح کمک کرده اند. تاج پادشاهی.

آیت الله محمد باکر محمدی لائینی گفت: با توجه به تداوم حضور ولیعهد در کشور، متاسفانه فضای کسب و کار هنوز رونق ندارد و مستلزم همدردی و همدردی مستمر برای کمک به محرومان و آسیب دیدگان ولیعهد است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: امسال حدود 221 میلیارد تن بسته معیشتی و سبد کالا بین اقشار نیازمند استان توزیع شد.

وی از توزیع 200 سری جهیزیه به ارزش شش میلیارد ریال و 100 هزار بسته زندگی به ارزش 40 میلیارد تومان به مناسبت دومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی در استان خبر داد و اذعان داشت: کربلای کربلا و بسیج.

محمدی لائینی گفت: از جهادگران، خیران، بسیجیان و نوع دوستان استان که به منویات رهبری برای گرفتن نیازمندان پاسخ دادند، کمال تشکر را داریم.

وی یادآور شد: از ابتدای شیوع این بیماری حدود 800 میلیارد گوجه فرنگی به گروه های مختلف نیازمند در استان داده شده است.

محمدی لائینی به کارشکنی های دشمنان انقلاب در بحث ایجاد ناامنی و یأس در بین مردم به ویژه مستضعفان اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از همدلی و همدلی بسیار ناراحت هستند. به دنبال افزایش فشار اقتصادی بر مستضعفان است. ایالت هستند.

فرمانده سپاه کربلا همچنین از توزیع 200 سری جهیزیه به ارزش شش میلیارد ریال و 100 هزار بسته معیشتی به ارزش 40 میلیارد تومان برای دومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی در استان خبر داد.

سردار سیاوش مسلمی گفت: ما به عنوان خدمتگزار مردم در خدمت شهدا هستیم و این یکی از امتیازات ماست.

فرمانده سپاه کربلا افزود: با دستور مقام معظم رهبری با استفاده از ظرفیت مردم، خیرین، حوزه ها و پایگاه های مقاومت، نهادهای پشتیبان و سپاه اقدامات خوبی انجام شده است.

مسلمی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 221 میلیارد گوجه فرنگی جهیزیه و بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده ایم، گفت: از این میزان حدود 1290 بسته کمکی جهیزیه برای جوانان روس بالغ بر 39 میلیارد تن است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: 335 هزار بسته معیشتی به ارزش 130 میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شده است و همزمان با صرف 46 میلیارد تومان در استان حدود 200 سری جهیزیه و 100 هزار بسته توزیع می کنیم.

مسلمی گفت: از خیرین و اصحاب رسانه که با کمک و انعکاس اخبار در خدمت رسانی به نیازمندان هستند تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید