توزیع 20 هزار بسته معیشتی از سپاه الغدیر استان یزد به یاد سردار دلا

ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797138

جانشین سپاه الغدیر استان یزد گفت: در سالروز شهادت سردار سلیمانی، قرارگاه سپاه الغدیر استان یزد 20 هزار بسته امدادی زنده و 100 سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: استان پابرجاست.

وی افزود: خداوند به ما این فرصت را داده است که در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، 20 هزار بسته معیشتی حاوی پروتئین و 100 سری جهیزیه را در اختیار جامعه نیازمندان قرار دهیم. “

سردار زارع کمالی افزود: این بسته ها با همکاری قرارگاه اصلاح و تربیت الغدیر استان یزد، بسیج مستضعفین و خیرین یزدی تهیه شده و تا یک هفته دیگر امروز به دست نیازمندان می رسد. البته گروه های جهادی، پایگاه ها و حوزه های مقاومت، «بسیج و فرماندهان قرارگاه شهید سلیمانی طرح، برای حفظ آبرو و کرامت خانواده های نیازمند، به انتشار این بسته ها کمک می کنند.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: در این مرحله از رزمایش یاری مومنان، برنامه هایی از جمله نذر خون، آزادی زندانیان غیرعمد و برخی پرونده های عمرانی خانواده های نیازمند را توسط جهادگران و خیران بسیجی اجرا می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید