توزیع 8000 بسته معیشتی به یاد سردار سلیمانی در نیشابور

ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799730

نیک یاد گفت: 8000 بسته غذایی به ارزش 48 میلیارد ریال به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نیشابور توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; علی نیک یاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور صبح امروز در مراسم توزیع 8000 بسته کمکی به یاد سردار حاج کاسم سلیمانی در سالن ورزشی 9 دی گفت: این بسته معیشتی با 6 محصول به ارزش 6 عدد تهیه شده است. میلیون ریال.»

وی خاطرنشان کرد: در مجموع این هشت هزار بسته غذایی به ارزش 48 میلیارد ریال تهیه و از طریق پایگاه های بسیج و سایر دستگاه های تحت پوشش بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

نیک یاد با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در بسیج سازندگی ناحیه نیشابور گفت: 471 گروه جهادی در شهرستان های نیشابور و زبرهان در حال فعالیت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور گفت: پنج هزار نفر اعضای اصلی گروه های جهادی و پنج هزار نفر به صورت موقت از فعالیت های جهادی حمایت می کنند که در نتیجه بیش از 10 هزار عنصر جهادی در نیشابور فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون 89 هزار و 800 بسته غذایی در 13 مرحله توزیع شده است.

نیک یاد گفت: بیش از 397 سری جهیزیه و کمک جهیزیه از ابتدای امسال توسط گروه های جهادی بسیج توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده گفت: 28 سری سیسمونی برای خانواده های کم بضاعت به همراه 280 هزار پرس مواد غذایی، 2100 بسته پوشاک، پوشاک و کفش و 4800 بسته لوازم التحریر توزیع شده است.

وی ادامه داد: 181 نیروگاه کوچک از ابتدای امسال در شهرستان های نیشابور و زبرهان به صورت رسمی افتتاح شده است.

نیک یادآور شد: در این مدت 193 خانه محرومان بازسازی و 411 برنامه فرهنگی اجرا شد.

در ادامه حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه نیشابور در این مراسم گفت: جهاد مال مهمتر از جهاد نفس است چرا که مجاهدان ابتدا از مال خود می گذرند و سپس جان می دهند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که فقط جهاد مالی یا فوت کنند مجاهد هم هستند و ثواب خواهند داشت.

جمعه نیشابور تاکید کرده ام: در ابتدای شیوع کرونا اعلام شد که 140 هزار نفر نیازمند در نیشابور داریم و امیدوارم با توزیع مناسب شاهد انصاف در استفاده از این محصولات باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید