توزیع 8000 بسته معیشتی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلا در استان اردبیل

ساعت: 18:35
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796960

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل اعلام کرد؛

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل از شهید سلیمانی به عنوان الگوی لاینفک حکومت جهادی نام برد و گفت: در دومین سالگرد شهادت سردار دلا 8 هزار بسته غذایی توسط بسیج در مناطق فقیرنشین استان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، علی پیجاهد رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل امشب در نشست هماهنگی نهضت خدمات دینی در اردبیل گفت: در سراسر استان اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: در قالب نهضت خدمات مومن، علاوه بر خدمات مختلف و خیریه ها و کمک ها و مردم نوع دوست استان، 8 هزار بسته معیشتی توسط بسیج و سپاه استان بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: از سالروز شهادت بانوی دو عالم تا میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل.

وی افزود: در این دو مرحله علاوه بر کمک های مردمی و خیریه، 16 هزار بسته معیشتی توسط بسیج و سپاه در سطح استان اردبیل توزیع می شود.

شهید سلیمانی الگوی کم نظیر در عرصه حکومت جهادی است

وی در یادواره سردار دلا گفت: شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی الگوی بی بدیل و الگوی بی بدیل در عرصه حکومت جهادی بود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:

پیجاهد گفت: امروز گروه های جهادی بسیج در گام دوم انقلاب، مبارزان فقر و محرومیت هستند که با خدمت خالصانه و صادقانه به مردم، ادامه دهنده راه شهدای عزیز به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی هستند. “

وی گفت: گروه های جهادی در حال بسیج دانشمندان برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم هستند و نقطه روشن و دلگرمی در مناطق فقیرنشین هستند که در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند.

دبیر و سخنگوی رزمایش یاوران مؤمن بسیج اردبیل گفت: حاکمیت جهادی عامل عزت و پیشرفت کشور است و روحیه و اقدام جهادی بی شک نیاز امروز کشور در عرصه های مختلف است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید