توزیع 30 هزار بسته معیشتی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی

ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796915

رئیس سازمان سازندگی بسیج قزوین گفت؛

امیرعلی حسینیانی گفت: در ایام شهادت سردار سلیمانی 30 هزار بسته معیشتی و هر بسته 400 هزار بسته در قالب طرح نهضت کمک های دینی بین نیازمندان جهادگر سپاه توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حسینیانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در سالروز شهادت حاج قاسم گفت: در مسکو. محلات، بانوان و 22 گروه بسیج در روستاها شهرستان های استان در قالب اردوی شهید حاج قاسم سلیمانی حرکت یاری مومنانه را برگزار کرده اند.

وی با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی برای کمک به مردم و آسیب دیدگان تاج گذاری انجام شده است، افزود: 30 هزار بسته معیشتی و هر بسته به ارزش 400 هزار تن بین نیازمندان جهادگران سپاه در قالب طرح امدادی پویش کمکی توزیع می شود. حرکت از شب یلدا آغاز شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با بیان اینکه نهضت یاری مومنانه تا پایان محرومیت مردم ادامه خواهد داشت، گفت: بسته های غذایی در تمامی مناطق فقیرنشین استان اعم از مناطق آسیب دیده و روستاها توزیع می شود. .

حسینی یادآور شد: 12 میلیارد تن وام در توزیع بسته های معیشتی و کمک های وفاداری در نظر گرفته شد که 50 درصد آن توسط بسیج و مابقی توسط خیرین تامین شد.

وی ادامه داد: بسته های زنده شامل برنج، مرغ، حبوبات، روغن و مقداری آجیل و شیرینی است که توزیع این بسته ها تا پایان ایام فاطمیه ادامه دارد.

این مسئول در پایان با اشاره به سایر برنامه های بسیج استان در طول سال اذعان داشت: فعالیت های دیگری نیز در طول سال به ویژه دهه فجر و تحویل سال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید