پیام نمایندگان مردم در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی


ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921257

در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) شورای اسلامی و در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی، نمایندگان شورای اسلامی در بیانیه های خود یاد و خاطره حاج قاسم را گرامی داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) شورای اسلامی و در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی، نمایندگان شورای اسلامی در بیانیه های خود یاد و خاطره حاج قاسم را گرامی داشتند.

سید محمدرضا میرتاج الدین گفت: حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا الگوهای جاودانه و الهام بخش همه ما هستند یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی می داریم.

فاطمه محمدبیگی همچنین گفت: حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی مهندس و سایر شهدای مدافع حرم جان خود را برای محور مقاومت دادند و امیدوارم راه این شهدا را ادامه دهیم. یاد و خاطره این شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم.

الیاس نادران گفت: فرا رسیدن سالروز شهادت سردار بزرگوار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و شهید سلیمانی شهید نهضت مقاومت بود. یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی می داریم.

محمدمهدی زاهدی گفت: سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را به ملت بزرگ و فرزانه ایران و نهضت مقاومت تسلیت می‌گویم. امیدوارم راه و منش رهبر دل ها در دل ما نفوذ کرده باشد و بتوانیم از آرمان های انقلاب به خوبی دفاع کنیم.

سید غنی نظری همچنین تاکید کرد که در آستانه سالگرد شهادت قاسم سلیمانی یاد و خاطره مقام معظم رهبری را گرامی می داریم.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید