برنامه های صداوسیما به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اعلام شد


ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919201

مدیر شبکه یک سیما و دبیر ستاد رسانه ای مدرسه حاج قاسم سلیمانی صداوسیما از برنامه های سازمان صداوسیما در سومین سالگرد شهادت این شهید خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، میشم مرادی بیناباج مدیر شبکه یک سیما و دبیر ستاد رسانه ای مدرسه حاج قاسم سلیمانی صداوسیما از برنامه های صدا و سیما در سومین سالگرد شهادت این شهید خبر داد. شهید

به گزارش مرادی بینابج، ویژه برنامه های مربوط به سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با افتتاح رادیو مقاومت 24 ساعته و مجموعه شبکه های تلویزیونی، صدا، استانی، برون مرزی و فضای مجازی از 8 دی ماه 1401 آغاز شد. از برنامه های رسانه ملی برای امسال تنوع در ساختارهای مختلف مستند، گفتگو، گزارش، موزیک ویدئو و … در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: شبکه های سیما در مجموع 100 عنوان برنامه بیش از 14 هزار دقیقه، رادیو 24 ساعته و شبکه های صدای مقاومت با 138 عنوان برنامه به مدت 9 هزار دقیقه، شبکه های استانی با 760 عنوان برنامه بیش از 51 هزار دقیقه، برونمرزی با 113 برنامه. عناوین به زبان های مختلف و استند در مجازی سومین سالگرد شهادت سردار دلها را در کنار مردم با اقدامات گسترده رسانه ای در سامانه های تلویزیونی و پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی برگزار می کند.

مدیر شبکه یک سیما افزود: همچنین با توجه به پیش بینی سیل عاشقان ایران و اسلام برای تجدید عهد و ادای احترام و زیارت مزار این شهید عزیز، موکب هایی به سمت گلزار شهدای کرمان با محوریت ستاد مردمی مدرسه حاج قاسم سلیمانی. با حمایت خوب رسانه ملی بسیج و حوزه فنی سازمان، پیش بینی خوبی برای ارتباط تصویری و پوشش این حضور مردمی در شبکه های داخلی و بین المللی انجام شد.

وی در پایان گفت: امسال ستاد مرکزی ستاد خانواده به نیت حاج قاسم است و با رویکرد تقدیم عشق و ارادت خانواده های عزیز ایرانی به روح بلند سردار ملکوتی برگزار می شود. ، شهید حاج قاسم سلیمانی. عاشقان شهید حاج قاسم سلیمانی برای شرکت در این کمپین می توانند در فعالیت های عاشقانه و خیرخواهانه از نثار نان و شربت و نصب پرچم، قرائت قرآن، اقامه نماز، آزادی اسرا، آسایشگاه، اطعام نیازمندان شرکت کنند. ، بخشش دیگران و غیره از طرف حاج قاسم نامه، عکس، صدا و تصویر تهیه و به آدرس @iribhajghasem و یا به شماره 09108994235 در پیام رسان های داخلی ارسال کنید تا در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به نام خود پخش شود. .

دیدگاهتان را بنویسید