اجرای 113 برنامه فرهنگی هنری به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795757

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اعلام کرد؛

محمدرضا علیزاده گفت: برگزاری همایش ها در قالب هفت موضوع شامل برنامه های مد نظر کمیته فرهنگی هنری ستاد دوم سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی که از نظر فراوانی 113 برنامه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; محمدرضا علیزاده صبح امروز در نشست خبری کمیته فرهنگی هنری ستاد دوم سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه یکی از آخرین اتفاقات ایران اسلامی شهادت شهید سلیمانی است، گفت: : ملت ایران و این واقعه به منزله از دست دادن نعمت بزرگی از جان و روح است که زخمی عمیق و بی پایان بر جای گذاشته است.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: آثار زحمات و مجاهدت های بی شمار ناشی از ابعاد وسیع کل فرد و مبانی و اعتقادات حاج قاسم همچنان برجای مانده است. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید به شهید سلیمانی به چشم مدرسه و راه و مدرسه نگاه کنیم.

وی با اشاره به استفاده از فرصت ها و برنامه های فرهنگی و هنری برای اعتلای مکتب شهید سلیمانی بیان کرد: از ظرفیت های بالای موجود در حوزه فرهنگی و هنری تلاش کردیم برای برنامه های مختلف محتواسازی کنیم و امروز نتیجه آن را خواهید دید. نتیجه برنامه .

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: انجام فعالیت ها و محافل قرآنی، محافل ادبی، مسابقات فرهنگی هنری، جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری، نمایشگاه های فرهنگی و هنری، برگزاری همایش ها در قالب هفت موضوع شامل برنامه های در نظر گرفته شده توسط کمیته فرهنگی هنری ستاد دوم در سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی که از نظر فراوانی 113 برنامه می باشد.

وی با اشاره به اینکه در سالروز شهادت حاج قاسم 65 برنامه شاخص شهرستانی، 45 برنامه شاخص استانی و 3 برنامه کشوری در حوزه فرهنگی و هنری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ده دستگاه اجرایی در این زمینه همکاری داشته اند. سازمان های غیر دولتی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید