ارائه برنامه های تلویزیونی استانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم

ساعت: 16:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791318

تلویزیون استانی صوفیه به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به تولید و پخش برنامه های مختلف در ساختارهای مختلف خبری، مستند، ترکیبی و گزارشی می پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، مدتی است که تولید و پخش ویژه برنامه های تلویزیونی از سیمای مرکز برنامه ریزی شده و برنامه هایی در این زمینه تولید شده است. همچنین برخی از برنامه های تلویزیونی در 22 دی ماه سالروز شهادت سردار دلا به صورت زنده پخش می شود.

بر این اساس برنامه هایی با محوریت شهادت سردار سلیمانی و تبیین ابعاد مختلف زندگی و مبارزات سردار سلیمانی در دستور کار سیمای مرکز قرار دارد که از جمله آن می توان به پخش ویژه برنامه سردار دلا از ساعت 9 تا 11 اشاره کرد. سیمای مرکز کرمان و پخش از شبکه های استانی.

«به یاد سردار» در ارتباط با مراکز میزبان پیکر پاک شهید سلیمانی (خراسان رضوی، کوم، اهواز و کرمان) با پخش فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شخصیت و جهاد سردار سلیمانی. در برنامه های مختلف پخش مرکزی، گزیده هایی از سخنان سردار سلیمانی را در قالب قطعات کوتاه در فواصل برنامه و تولید و تکثیر سرود، حماسی و نماهنگ ویژه شهادت سردار سلیمانی از جمله نماهنگ علمدار تولید کرمان. مرکز و پخش نماهنگ «سردار وطنم» با صدای حاج صادق آهنگران، ساخت مرکز خوزستان از دیگر برنامه های استان ها به این مناسبت است.

همچنین قرار است در فواصل برنامه های تلویزیونی مراکز، تصاویر و فیلم هایی از مراسم تشییع سردار در شهرهای مختلف پخش شود.

با توجه به توانایی شبکه سنتر در تولید مستند، ساخت مستندهای تلویزیونی از جمله «بچه های حاج قاسم»، «حسین گلم حسین»، «لحظه تنهایی»، «خورشید» و مستند «روستای کنات ملک» (زادگاه شهید سلیمانی)) نیز در مرکز شهر یزد در دستور کار قرار گرفت.

علاوه بر پخش مستندهای مختلف با موضوع مقاومت سردار سلیمانی و مدافعان حرم از جمله «بچه های حاج قاسم» محصول سیمای مرکز کرمان، مستندی با موضوع شهید شهروز (با محافظ دائمی سردار دلها) از سیمای مرکز قم، مستندهای «سلفی با عمو مهدی»، «سردار سلیمانی و شهید کاظمی»، «ابوفضل»، «آخرین پرواز فرمانده»، «شهید زنده»، «در میان آتش»، مستند «خداحافظ»، وداع «در مرکز کوم» و مستند «از خورشید تا خاکسپاری» درخواست قبل از شهادت از دیگر آثاری است که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلا از تلویزیون منتشر می شود.

با توجه به اهمیت آشنایی نسل جوان با زندگی و مبارزات سردار شهید سلیمانی، پخش زیرنویس از تلویزیون با محوریت این موضوعات در فواصل زمانی مناسب در نظر گرفته شده است.

واحدهای خبری مراکز نیز از رویدادهای استان با موضوع سردار سلیمانی و گرامیداشت سالگرد شهادت وی گزارش های خبری تهیه و پخش می کنند. در مجموع 427 ساعت ویژه برنامه به مناسبت سالروز شهادت سردار دلا در ساختارهای مختلف پخش می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید