تشریح برنامه های دومین سالگرد شهادت سردار دلا در تهران / محرومیت زدایی از محلات تهران با الگوی حکومت حاج قاسم تا پایان سال 1400

زمان: 01:43 ساعت
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1795952

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ را ارتقا داد.

سردار حسن زاده گفت: تقارن دومین سالگرد حاج قاسم با ایام فاطمیه و دهه بصیرت منجر به اجرای برنامه هایی با این سه محور در تهران شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، نشست خبری سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور اصحاب رسانه در تهران برگزار شد.

سردار حسن زاده در نشست خبری با تشریح برنامه های دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در تهران، گفت: از ایام فاطمیه و دهه ی شعور برنامه هایی با این سه محور در تهران برگزار شد.

وی افزود: یکی از برنامه های محوری در تهران; همایش بزرگ یاران حاج کاسم 19 دی ماه با حضور فرماندهان دفاع مقدس و همرزمانش در حسینیه حضرت فاطمه (س) تهران در مجموعه ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

سردار حسن زاده خاطرنشان کرد: 12 دی ماه مراسم تجلیل از بازاریان و اصناف در مصلی امام خمینی (ره) و همچنین کنگره بین المللی ادبیات و شعر در تالار اندیشه حوزه هنری تهران را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مراسم ملی و اصلی بزرگداشت سردار دلا 13 دی ماه در مصلای تهران برگزار می شود، افزود: این برنامه معنوی با حضور تمامی اقشار و اهالی تهران از ساعت 14 برگزار می شود. برای شناسایی مقام حاج قاسم که از بین ۱۱۰ پرسنل انتخاب و در اجلاس تهران تجلیل می شود، کمیسیونی برگزار می کنیم.

سردار حسن زاده ادامه داد: 15 دی ماه، قشر زحمتکش کارگران تهران با حضور در معبد امام خمینی (ره) تهران با حاج قاسم میثاق می بندند که همان راه جهادی حاج قاسم را در عرصه تولیدی دنبال کنند؛ در حالی که 15 دی ماه سال جاری در معبد امام خمینی (ره) تهران حضور خواهند یافت. همچنین در این روز مراسم وداع و انس با شهدا را در مصلای تهران خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تشییع 250 شهید گمنام در سراسر کشور در ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) انجام می شود، تصریح کرد: تدفین 250 شهید گمنام در سراسر کشور انجام می شود. وی گفت: مراسم تشییع 150 شهید گمنام 25 دی ماه در تهران برگزار می شود و شب قبل 24 دی ماه شاهد تجمع شهدا و وداع با آنها در مصلای تهران خواهیم بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی در تهران با اشاره به سالگرد بمباران عین الاسد گفت: نماز جمعه 17 دی ماه مصادف با سالروز بمباران عین الاسد در تهران اقامه می شود. -اسد

سردار حسن زاده با اشاره به برنامه های 30 دی گفت: در این روز دستاوردهای طرح شهید سلیمانی را ارائه می کنیم؛ برنامه های شهید سلیمانی در این روز به زودی شاهد اجرای برنامه های شهید سلیمانی هستیم. در مقابله با کرونا، همکاری مشترک بسیج با وزارت بهداشت داشتیم که دستاوردهای آن مشخص خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در 19 دی ماه مراسمی برای ارائه دستاوردها در مقابل ولیعهد که با حضور سران قوا در سالن اجلاس سران برگزار می شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: قسم حاج قاسم، برگزاری مراسم در محله، هزار برنامه مستقر در حوزه و محله از جمله برنامه های در دستور کار شناسایی مدرسه حاج قاسم است.

سردار حسن با اشاره به اینکه معرفی مکتب حاج قاسم به معنای معرفی مکتب امام حسین(ع)، مکتب امام خمینی(س) و شهدا است، تصریح کرد: چه در زمان حیات ایشان و چه پس از شهادت، حاج قاسم نام سردار دلها آن متزلزل شده و تسلط جبهه اسلامی به نام حاج قاسم قطعی است.

رئیس ستاد یادواره شهید سلیمانی با تاکید بر اینکه امروز راه درخشان و روشنی توسط حاج قاسم برای ملت روشن شده است، تاکید کرد: با این مسیر می توانیم به هدف گام دوم انقلاب برسیم.

سردار حسن زاده در خصوص برنامه های کرمان و مزار شهید سلیمانی گفت: در ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی کرمان با همکاری فرمانده سپاه کرمان برنامه های مشترکی خواهیم داشت.

وی افزود: همزمان با شهادت حاج قاسم بر مزار شهید سلیمانی، حرم امام خمینی (ره)، مشهد و قم مراسم مشترکی را برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به برنامه های سپاه برای رفع محرومیت در تهران به نقل از مدرسه حاج قاسم سلیمانی گفت: محله های شهید و انقلابی جنوب تهران تا پایان سال 1400 حذف می شود. فعالیت قرارگاه خدماتی این محلات به جایگاه اولیه خود خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید